News

Piorunujące 10 dni Sekiro: Shadows Die Twice

Patryk Purczyński, 11.04.2019 18:45 0

Nie jest łatwo wprowadzać na rynek nową markę. From Software jest jednak marką samą w sobie, której fani ufają. Pokazuje to sprzedaż nowej gry studia.

Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w ciągu pierwszych dziesięciu dni w ponad dwóch milionach egzemplarzy. Gra zadebiutowala 22 marca na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4, zdobywając uznanie w oczach krytyków (średnie ocen w okolicach 90 punktów) i - jak się teraz okazuje - fanów. - Tytuł spisał się bardzo dobrze na wszystkich platformach, wliczając w to PC, a my jesteśmy podekscytowani nieustającym wsparciem graczy i krytyków. cieszymy się widząc radość fanów z pokonania każdego kolejnego wyzwania - mówi Michelle Fonseca, wiceprezes ds. zarządzania produktem i marketingu w Activision.

Oglądać te popisy mogą zresztą wszyscy chętni - nie brakuje bowiem streamerów, którzy swoje zmagania z Sekiro: Shadows Die Twice prezentują w sieci. Na Twitchu tylko podczas pierwszego weekendu gra była obserwowana przez 631 milionów minut (ponad 10,5 mln godzin), a w całym pierwszym tygodniu - aż 1,1 miliarda minut. - Praca z From Software była dla nas zaszczytem, podobnie jak możliwość zaprezentowania światu nowej gry studia - dodaje Fonseca.

My zachęcamy do lektury naszej recenzji Sekiro: Shadows Die Twice, jak również tekstu porównującego grę do serii Souls, również stworzonej przez From Software.

najnowsze