News

Piorunujące 10 dni Sekiro: Shadows Die Twice

Patryk Purczyński, 11.04.2019 18:45 0

Nie jest łatwo wprowadzać na rynek nową markę. From Software jest jednak marką samą w sobie, której fani ufają. Pokazuje to sprzedaż nowej gry studia.

Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w ciągu pierwszych dziesięciu dni w ponad dwóch milionach egzemplarzy. Gra zadebiutowala 22 marca na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4, zdobywając uznanie w oczach krytyków (średnie ocen w okolicach 90 punktów) i - jak się teraz okazuje - fanów. - Tytuł spisał się bardzo dobrze na wszystkich platformach, wliczając w to PC, a my jesteśmy podekscytowani nieustającym wsparciem graczy i krytyków. cieszymy się widząc radość fanów z pokonania każdego kolejnego wyzwania - mówi Michelle Fonseca, wiceprezes ds. zarządzania produktem i marketingu w Activision.

Oglądać te popisy mogą zresztą wszyscy chętni - nie brakuje bowiem streamerów, którzy swoje zmagania z Sekiro: Shadows Die Twice prezentują w sieci. Na Twitchu tylko podczas pierwszego weekendu gra była obserwowana przez 631 milionów minut (ponad 10,5 mln godzin), a w całym pierwszym tygodniu - aż 1,1 miliarda minut. - Praca z From Software była dla nas zaszczytem, podobnie jak możliwość zaprezentowania światu nowej gry studia - dodaje Fonseca.

My zachęcamy do lektury naszej recenzji Sekiro: Shadows Die Twice, jak również tekstu porównującego grę do serii Souls, również stworzonej przez From Software.

najnowsze

Poznajcie Sigmę, nowego bohatera Overwatch

Przez cały weekend twórcy bawili się wyśmienicie drocząc się ze społecznością graczy Overwatcha, którzy usilnie próbowali odgadnąć, kim będą mogli zagrać w najbliższej przyszłości. Teraz już wiedzą.