Felieton

Pillars of Eternity II z aktualizacją dodającą turowy system walki

Małgorzata Trzyna, 23 stycznia 2019 14:06 0

Tryb turowy jeszcze będzie dopracowywany.

Pod koniec grudnia w Pillars of Eternity II: Deadfire na krótko został włączony turowy system walki. Okazało się, że Obsidian pracuje właśnie nad takowym trybem zabawy i 24 stycznia udostępni aktualizację, dzięki której fani będą mogli wybierać między walką w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą a systemem turowym.

Zmiana na system turowy nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Tryb ten będzie testowany, poprawki będą wprowadzane na bazie opinii społeczności. Znaczącą rolę będą odgrywać statystyki, którymi wcześniej gracze nie musieli się przejmować. O kolejności, w jakiej postaci podejmują akcje, decyduje inicjatywa, co może przełożyć się na konieczność całkowitej zmiany strategii w walkach.

Pillars of Eternity II: Deadfire jest dostępne na PC, w tym roku trafi na PS4, Xboksa One i Nintendo Switch.

The Outer Worlds zapewni nam około 40 godzin rozgrywki
The Outer Worlds doczeka się wydania fizycznego na PC, PlayStation 4 i Xboksie One
W The Outer Worlds będziemy mogli zabić dowolnego bohatera niezależnego
Pillars of Eternity II: Deadfire z trybem turowym po najnowszej aktualizacji
najnowsze