Felieton

Pillars of Eternity II z aktualizacją dodającą turowy system walki

Małgorzata Trzyna, 23 stycznia 2019 14:06 0

Tryb turowy jeszcze będzie dopracowywany.

Pod koniec grudnia w Pillars of Eternity II: Deadfire na krótko został włączony turowy system walki. Okazało się, że Obsidian pracuje właśnie nad takowym trybem zabawy i 24 stycznia udostępni aktualizację, dzięki której fani będą mogli wybierać między walką w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą a systemem turowym.

Zmiana na system turowy nie jest tak prosta, jak mogłoby się wydawać. Tryb ten będzie testowany, poprawki będą wprowadzane na bazie opinii społeczności. Znaczącą rolę będą odgrywać statystyki, którymi wcześniej gracze nie musieli się przejmować. O kolejności, w jakiej postaci podejmują akcje, decyduje inicjatywa, co może przełożyć się na konieczność całkowitej zmiany strategii w walkach.

Pillars of Eternity II: Deadfire jest dostępne na PC, w tym roku trafi na PS4, Xboksa One i Nintendo Switch.

15 tysięcy odświeżonych tekstur w najnowszej modyfikacji do Fallout: New Vegas
Nowe studia Microsoftu pokażą coś na E3
RPG Aliens: Crucible od Obsidianu miało być jak Mass Effect - tylko bardziej przerażające
Staw czoła własnym wyborom, dzięki najnowszej modyfikacji do Fallout: New Vegas
najnowsze

Nintendo nie zapowie nowego Switcha na E3

Nintendo Switch sprzedaje się rewelacyjnie. Niektórzy przewidywali, że Wielkie N już na E3 2019 zapowie nową wersję konsoli. Tak się jednak nie stanie.

Polskie Layers of Fear 2 ma datę premiery

Krakowskie studio Bloober Team już niedługo przypomni o sobie fanom horrorów. Najnowsze dzieło zespołu, Layers of Fear 2, zadebiutuje pod koniec maja.