Felieton

Twórcy Pillars of Eternity II przypadkowo włączyli turowy system walki

Małgorzata Trzyna, 24 grudnia 2018 12:17 0

System turowy został wyłączony w szybkiej aktualizacji kilka godzin później.

Twórcy Pillars of Eternity II w czwartek tymczasowo włączyli walkę turową w grze, następnie błyskawicznie przygotowali patch, by ją wyłączyć. Fani jednak zauważyli zmiany. Użytkownik Reddita o nicku raggnarok odkrył nowy sposób prowadzenia potyczek, gdy wrócił do gry po dłuższej nieobecności. W walce turowej każda postać może przesunąć się na określoną odległość i wykonać jedną akcję. W praktyce wygląda to tak, jak na załączonych screenach oraz wideo.

Obsidian Entertainment nie skomentowało owego trybu. Czy oznacza to, że ekipa pracuje nad turowym systemem walki i przedwcześnie go włączyła? System ten wpłynąłby na zmiany w balansie i prawdopodobnie wymagał zmodyfikowania wielu zaklęć i umiejętności. Może to też być wyłącznie pozostałość po systemie, który miał zostać wprowadzony, lecz ostatecznie zaniechano prac.

The Outer Worlds zaoferuje specjalne ekrany ładowania odwołujące się do wyborów podejmowanych przez gracza
The Outer Worlds zapewni nam około 40 godzin rozgrywki
The Outer Worlds doczeka się wydania fizycznego na PC, PlayStation 4 i Xboksie One
W The Outer Worlds będziemy mogli zabić dowolnego bohatera niezależnego
najnowsze