Felieton

Twórcy Pillars of Eternity II przypadkowo włączyli turowy system walki

Małgorzata Trzyna, 24 grudnia 2018 12:17 0

System turowy został wyłączony w szybkiej aktualizacji kilka godzin później.

Twórcy Pillars of Eternity II w czwartek tymczasowo włączyli walkę turową w grze, następnie błyskawicznie przygotowali patch, by ją wyłączyć. Fani jednak zauważyli zmiany. Użytkownik Reddita o nicku raggnarok odkrył nowy sposób prowadzenia potyczek, gdy wrócił do gry po dłuższej nieobecności. W walce turowej każda postać może przesunąć się na określoną odległość i wykonać jedną akcję. W praktyce wygląda to tak, jak na załączonych screenach oraz wideo.

Obsidian Entertainment nie skomentowało owego trybu. Czy oznacza to, że ekipa pracuje nad turowym systemem walki i przedwcześnie go włączyła? System ten wpłynąłby na zmiany w balansie i prawdopodobnie wymagał zmodyfikowania wielu zaklęć i umiejętności. Może to też być wyłącznie pozostałość po systemie, który miał zostać wprowadzony, lecz ostatecznie zaniechano prac.

Nowe studia Microsoftu pokażą coś na E3
RPG Aliens: Crucible od Obsidianu miało być jak Mass Effect - tylko bardziej przerażające
Staw czoła własnym wyborom, dzięki najnowszej modyfikacji do Fallout: New Vegas
Streaming gier to przyszłość branży. Google Stadia? Niekoniecznie – twierdzą twórcy The Outer Worlds
najnowsze