Felieton

id Software rezygnuje z lootboksów w Quake Champions

Małgorzata Trzyna, 06 grudnia 2018 16:51 0

Kontrowersyjne paczki zostaną zastąpione bardziej klarownym systemem.

id Software ogłosiło, że rezygnuje z obecnego systemu budzących kontrowersje lootboksów w Quake Champions, które od sierpnia jest dostępne w modelu free-to-play. Nagrody będą odblokowywane za granie, zbieranie doświadczenia oraz codzienne i cotygodniowe wyzwania. Gracze mogą liczyć na bardziej przejrzysty system postępów, usprawnioną ekonomię oraz bojową przepustkę premium (przepustkę można kupić w dowolnym momencie podczas sezonu za 1000 platyny, nagrody zostaną przyznane wstecz; sezon trwa 3 miesiące).

- W grudniowej aktualizacji całkowicie zmieniamy ekonomię, wprowadzamy nowe sposoby awansowania, odblokowywania świetnych nagród za samo granie oraz kończenie codziennych i cotygodniowych wyzwań. Rezygnujemy z losowości nagród, waluta w grze będzie naprawdę mieć wartość, zaś z nowym systemem darmowych nagród i ekskluzywnymi nagrodami premium będziecie mieli więcej rzeczy do zdobycia - pisze menadżer społecznościowy, Andre Carlos.

Po grudniowej aktualizacji gracze nie będą zdobywać nowych plecaków ani skrzyń. Relikwiarze pozostaną, ale nie będą zawierać elementów z systemu bezpłatnych nagród przepustki bojowej. Każde 300 odłamków zostanie automatycznie przekształcone w skrzynię. Gracze będą mogli odblokowywać za odłamki wybrane elementy dla wskazanego czempiona. Każdy odłamek można wykorzystać do odblokowania przedmiotów dla wybranej postaci. Odłamki można też wykorzystać do odblokowywania czempionów. Więcej szczegółów znajdziecie w FAQ.

Doom III – nowa wersja modyfikacji Mars City Security na obszernym gameplayu
Quake Champions z nowym trybem gry - przejmowanie flagi
25 lat Dooma. Zobacz jubileuszowe wideo
Bethesda brała pod uwagę premiery swoich tytułów AAA na Switchu już podczas produkcji Dooma
najnowsze