Porażka LawBreakers przyczyniła się do odwołania The Amazing Eternals

Małgorzata Trzyna
2018/07/10 16:07
2
0

The Amazing Eternals miało być kolejnym, dużym tytułem twórców Warframe.

Porażka LawBreakers przyczyniła się do odwołania The Amazing Eternals

Digital Extremes w sierpniu ubiegłego roku zapowiedziało The Amazing Eternals, strzelankę, w której duży nacisk położono na zbieranie kart i tworzenie talii. Rozpoczęto nawet sprzedaż pakietów fundatorów i rozpoczęto testy. Jednakże już w październiku gra została odwołana. Przyczyn było kilka: ogólna sytuacja na rynku strzelanek oraz odbiór LawBreakers, które mimo ciekawych trybów i satysfakcjonujących mechanik nie przyciągnęło do siebie dość graczy.

- W tym czasie wiele rzeczy działo się równocześnie. Zdaliśmy sobie sprawę, że to była dobra gra, ale niewłaściwy moment - powiedziała Meridith Braun w rozmowie z PCGamesN. - Konkurencja była ogromna. Zobaczyliśmy, że LawBreakers nie radziło sobie dobrze, choć było fantastyczną grą, co było smutne. To stało się tuż po rozpoczęciu przez nas zamkniętej bety The Amazing Eternals.

GramTV przedstawia:

Kolejną przyczyną odwołania The Amazing Eternals była zapowiedź rozszerzenia Plains of Eidolon, dzięki któremu Warframe znacznie zyskało na popularności.

- Nie uzyskaliśmy takich rezultatów, na jakie liczyliśmy w zamkniętej becie The Amazing Eternals, co w połączeniu z sukcesem Plains of Eidolon skłoniło nas do podjęcia biznesowej decyzji o skupieniu się na Warframe. Odwołanie The Amazing Eternals było trudną decyzją, ale było to właściwe posunięcie w tamtym momencie. Myślę, że spróbujemy jeszcze raz. Nie wiem tylko, kiedy.

Obecnie Digital Extremes zajmuje się rozszerzeniami Fortuna i Railjack dla Warframe.

Komentarze
2
dariuszp
Gramowicz
11/07/2018 08:36

Ciekawe bo mi się bardzo dobrze gra. Ale kto go tam wie. Gram wieczorami jak jest sporo ludzi.

Myślę że przesadzają troche. Law Breakers padło bo konkurowało z Overwatch i nie robiło nic lepiej od Overwatch.

* Bohaterowie mimo że byli unikalni to wyglądali tak samo więc często nie byłeś pewny kto jest w oddali albo z kim walczysz. Overwatch w tym celu dało każdemu bohaterowi unikalny wygląd i animacje.

* Brak podziału ról więc o jakiejkolwiek współpracy nie było mowy. To był zwykły team deathmatch.

* Ów reklamowany brak grawitacji tylko przeszkadzał i wprowadzał chaos 

* Podobnie jak mnóstwo chmurek i innych efektów na mapie które przesłaniały widok.

* Wszyscy bohaterowie wymagają wysokich mechanicznych umiejętności co sprawia że gra nie jest dlankazdego.

Także to nie jest tak że nowa strzelanka MP nie da sobie rady. Po prostu trzeba ją zrobić dobrze.

Usunięty
Usunięty
10/07/2018 23:32

Pfff, niech sobie wsadzą nowy tytuł  tam gdzie słońce nie dociera. Skoro mają kasę na budowanie nowych marek, to niech dadzą graczom serwery dedykowane w Warframe. Mają strzelankę z tyloma graczami, mnóstwo problemów z hostami a oni nowy tytuł chcą tworzyć??? Duży minus ode mnie dla DE.