Gramy ze Sferis.pl, czyli w jedności siła - najczęściej zadawane pytania
Wcześniej informowaliśmy o tym, że sklep gram.pl łączy się ze sklepem Sferis.pl. Dziś odpowiadamy na kilka najczęściej zadawanych przez Was pytań.
- Do kiedy będzie można składać zamówienia w sklepie gram.pl?
Zamówienia w sklepie gram.pl będzie można składać do 2. lipca 2018 r. Każda próba złożenia zamówienia po tym czasie oraz próba dodania produktu do koszyka skutkować będzie przeniesieniem do karty produktu w sklepie Sferis.pl. Natomiast, od 16. lipca 2018 r. każda próba wejścia w produkt w sklepie gram.pl będzie automatycznie przekierowywała do Sferis.pl. W każdym z tych przypadków o przeniesieniu na kartę produktu będzie Was informować specjalny komunikat.
- Co z zamówieniami składanymi przed 2. lipca 2018 r.?
Wszystkie zamówienia będą zrealizowane przez sklep gram.pl.
- A jak wygląda sprawa reklamacji produktów zamówionych przed 2. lipca 2018 r.?
Wszelkie reklamacje związane z produkami zamówionymi przed 2. lipca 2018 r. będą rozpatrywane przez sklep gram.pl.
- Co się stanie z moją historią zamówień? Mam kilka niewykorzystanych tytułów i byłoby szkoda, gdyby się zmarnowały...
Historia zamówień pozostaje tam, gdzie była zawsze - w karcie użytkownika sklepu gram.pl. Jedyne, co nie będzie możliwe do zrobienia w sklepie gram.pl to możliwość składania zamówień.
- Czy moje konto na gram.pl pozwoli mi na zalogowanie się do sklepu Sferis.pl?
Nie. Do skorzystania z oferty sklepu Sferis.pl będzie potrzebne utworzenie nowego konta w tymże sklepie, do czego serdecznie zachęcamy. Dodatkowo, możemy lekko zdradzić, że mamy również w planach coś dla naszych klientó... ale o tym będziemy komunikować wkrótce ;)
- A co z serwisem gram.pl?
Nadal działamy tak, jak działaliśmy do tej pory - będziemy dostarczać dla Was najświeższe informacje ze świata gier i nie tylko. Jedyne, co się zmienia, to warstwa sklepu gram.pl.
- Mysza, kiedy Pr0gram? Kiedy nagrasz jakiś podcast? *wink wink*
Odpowiemy niczym Blizzard - Soon (TM) ;)
Wiemy, że z pewnością macie jeszcze wiele innych pytań. Zachęcamy do ich zadawania w komentarzu pod newsami oraz na Facebooku i Twitterze. Postaramy się odpowiadać na nie tak szybko, jak tylko możliwe i dodawać do listy tych, które już mamy.