Neil Druckmann powiedział też kilka słów o procesie powstawania gry
Neil Druckmann powiedział też kilka słów o procesie powstawania gry
The Last of Us Part II daleko przed nami, ale Neil Druckmann, reżyser gry, od czasu do czasu karmi fanów wiadomościami na temat produkcji. Tym razem postanowił wypowiedzieć się na temat inspiracji do gry:
- Szczególnie pociągały mnie gry fabularne, takie jak Monkey Island i Sierra. Pamiętam, że byłem wręcz zachwycony Half-Lifem.
Druckmann powiedział tez kilka słów na temat tworzenia gry:
- Byliśmy studiem produkującym gry z postaciami z kreskówek. A potem opowiadaliśmy historie o bohaterze, który nie nosi szalonego stroju. Możliwość stworzenia tego projektu była jak spełnienie marzeń.
- Żadna z tych gier nie zaczyna się od jednego pomysłu. To wiele pomysłów różnych ludzi – dodał Druckmann.
- Gry oparte na gameplayu i gry akcji nie zawsze są takie same. The Last of Us to strzelanka oparta na akcji, ale historia opowiada o opiece nad drugą osobą. Tak więc staraliśmy się zrozumieć klasyczną strukturę tych gatunków i przyglądaliśmy się, jak moglibyśmy je wywrócić w interesujący sposób.