Felieton

Gamescom 2016: Titanfall 2 traktowany przez twórców jak nowa marka

Patryk Purczyński, 21 sierpnia 2016 18:36 3

Titanfall 2 funkcjonuje jako samodzielna gra - zapewniają przedstawiciele Respawn Entertainment. Mało tego, swoje dzieło traktują jak nową markę.

- Jesteśmy naprawdę podekscytowani powrotem oryginalnych odbiorców z Xboksa One, 360 i PC, ale Titanfall 2 to de facto, jeśli o tym pomyśleć, nowa marka - stwierdza Dusty Welch, dyrektor ds. operacyjnych w Respawn Entertainment. - Baza odbiorców na Xboksie One jest dwa lub nawet trzy razy większa niż w momencie premiery Titanfalla. Graczy na PC też ciągle przybywa. Są też wreszcie właściciele PS4, których liczba jest kosmiczna. Owszem, gra ma "dwójkę" w tytule, ale to jest symbol dualizmu Tytana i Pilota, a także trybu dla jednego użytkownika i multiplayera - tłumaczy Welch.

- Musimy rozważyć, że jest cała społeczność, która do tej pory nie grała w Titanfalla - dopowiada dyrektor artystyczny Joel Emsile. - To było dla nas wyzwanie - jak się upewnić, że Titanfall 2 jest czymś, w co każdy mógłby zagrać, nawet jeśli nie miał do czynienia z oryginałem? Dla fanów pierwszej części dodaliśmy z kolei mnóstwo elementów fabularnych oraz sekretów, które docenią. Jest to jednak gra, która funkcjonuje sama. Może przemówić do nowej społeczności, która będzie się nią cieszyła po raz pierwszy - dodaje.

Ostatnio prezentowaliśmy Wam półgodzinny gameplay z multiplayera Titanfalla 2.

Anthem pozwoli wybierać między sześcioma poziomami trudności
Star Wars: Knights of the Old Republic 3 - BioWare chciało stworzyć grę, ale EA ją blokuje
BioWare wyjaśnia różnice między demem a pełną wersją Anthem
Nowe wideo z Anthem skupia się na fabule, progresie i personalizacji
najnowsze