Dodatek Rise of Iron do Destiny z datą premiery

Małgorzata Trzyna
2016/06/09 14:25
4
0

Już we wrześniu posiadacze PS4 i Xboksów One otrzymają nową kampanię, rajd, mapy, przeciwników, bossów i nowe elementy wyposażenia.

Dodatek Rise of Iron do Destiny z datą premiery

Na oficjalnej stronie Bungie pojawiły się informacje o nadchodzącym rozszerzeniu Rise of Iron do Destiny - nieco przed planowaną zapowiedzią. Choć zostały one szybko skasowane, nie dało się już zatrzymać rozprzestrzeniających się wieści. DLC ma znaleźć się w sprzedaży 20 września, wyłącznie na PS4 i Xboksie One. Posiadacze wersji na PS3 i Xboksa 360 prawdopodobnie nie będą mogli w nie zagrać.

Kolejna przedwczesna publikacja na stronie Xbox.com pozwoliła nam dowiedzieć się, co dokładnie znajdzie się w dodatku:

GramTV przedstawia:

- Destiny: Rise of Iron to kolejne, oczekiwane z niecierpliwością rozszerzenie do uniwersum Destiny. Ściana, która przez wieki stała wzdłuż południowej granicy Starej Rosji, zawaliła się. Upadli mutanci zaczęli przeszukiwać grobowce Złotego Wieku. W ten sposób wywołali plagę, groźniejszą niż kiedykolwiek zdołają pojąć. Dołącz do Lorda Saladyna. Wyrusz w podróż na ogarnięte plagą ziemie. Poznaj los Żelaznych Lordów i powstrzymaj narastające zagrożenie, nim będzie za późno.

Zawartość:

  • Nowa kampania fabularna i misje
  • Nowa zbroja i wyposażenie
  • Nowa broń
  • Nowy rajd
  • Zwiększenie maksymalnego Poziomu Światła
  • Nowa misja typu Strike
  • Nowa lokacja - Plaguelands i strefa społecznościowa
  • Nowy tryb Crucible i mapy
  • Nowa frakcja wrogów i bossowie
Komentarze
4

Ostatnio mieliśmy dyskusję w we własnym gronie (wielbiciele Destiny i The Division ;D), że faktycznie - na samym początku Ubi, a dokładniej Massive, miało całkiem dobrą podstawę ku temu, aby stawać w szranki w swojej kategorii takich "mmo-shooterów". Nawet, jeśli stawiają na nieco inne założenia rozgrywki.Jednak są dwa wyjścia w przypadku powolnego spadku zainteresowania The Division:1. Ubi/Massive nie spodziewało się aż takiego zainteresowania graczy produktem, a ci nie do końca przyłożyli się do wykończenia gry i dlatego w tym momencie wychodzi wiele bugów, możliwości do glitchowania czy też wiele rzeczy wygląda gorzej z punktu widzenia zapowiedzi.2. Ambicje były wielkie, ale umiejętności dość niskie i dlatego gra wygląda jak wygląda.To nie od razu musi chodzić o downgrade czy też inne elementy graficzne, choć trzeba przyznać - różnice są spore. Jednak to, co powoli grę zabija to nie jest nawet fakt pewnych złamanych obietnic przedpremierowych, ale to, że twórcy nie potrafią w dobry sposób zabrać się za swój produkt i doprowadzić go do porządku w szybkim czasie. Zresztą wystarczy przypomnieć sobie ile czasu musieli niektórzy czekać, aby naprawiony został bug z plecakami High-End.Dodatkowo raczej nie pomaga to to, że jakby nie patrzeć - XOne dodatek Underground dostanie 30 dni wcześniej niż reszta. Jeśli przez ten miesiąc nie pojawią się żadne perspektywy update''ów dla PS4 i PC, np. nowy najazd czy też questy, zmiany w Dark Zone to będzie można sobie zrobić wakacje ;)

dark_darek
Gramowicz
10/06/2016 02:05

> "Destiny: Rise of Iron to kolejne, oczekiwane z niecierpliwością rozszerzenie do uniwersum> Destiny.">> Z tym "oczekiwane z niecierpliwością" to bym polemizował.> Bungie powinno się cieszyć jeśli ktokolwiek pamięta tą grętylko ta gra jest milion razy lepsza od np marnego the Division które nie wiem jakim cudem dostało lepsze recenzje...

Usunięty
Usunięty
09/06/2016 16:52

"Bungie powinno się cieszyć jeśli ktokolwiek pamięta tą grę" - Destiny kupiłem niedawno, na promocji. Przeczytałem wcześniej masę komentarzy tego typu i powiem szczerze miałem dość sceptyczne do niej podejście. Widziałem kilka gejmplejów, słyszałem że ładna grafika, ale że gra nie dorasta do reklamy jaką jej zrobili przed premierą.Odpaliłem i stopiło mi mózg.Pierwszy moment jak dostajesz do ręki broń i ograniasz mechanikę strzelania - genialne, lepsze niż nawet Halo. Zupełnie nie spodziewałem się takiego solidnego tytułu po tej grze, i teraz z niecierpliwością czekam aż wrócę do gry (chwiliwo nie mam ze sobą konsoli). Bardzo się cieszę z dodatku i uważam, że jest wielką niesprawiedliwością, że tak słabo się o niej mówi. Taken King ma 86-89 na metacriticu od IGN dostało 9.5/10 zdaje się. Gra nie ma wad? Skądże, w podstawce fabuła jest słaba, a raczej jest multiplayerowa. Ale z ręką na sercu powiem, że jest to jeden z najlepszych tytułów w jakie grałem w zeszłym roku, jeśli nie najlepszy (tak, grałem w Wiedźmina). Także, każdemu kto ma konsolę serdecznie polecam bo to solidna gra.




Trwa Wczytywanie