Felieton

Zmiana na okładce polskiej wersji FIFA 16

Paweł Pochowski, 15 lipca 2015 16:45 6

Po kilku sezonach panowania Roberta Lewandowskiego czas na zmianę zawodnika, który swoją twarzą będzie reklamował nową część gry.

Jak widzicie na powyższym obrazku, po krótkim trzymaniu fanów w tajemnicy polski oddział EA Sports oficjalnie przyznał, że to nie Robert Lewandowski, a Arkadiusz Milik znajdzie się na okładce FIFA 16. Arek jest byłym piłkarzem Górnika Zabrze oraz Bayeru Leverkusen, który aktualnie świetnie radzi sobie w holenderskim Ajaksie Amsterdam. W sezonie 2014/2015 Arkadiusz w 21 występach strzelił 11 goli, przez większą część sezonu występował w klubie na wypożyczeniu z Niemiec, ale w maju podpisał czteroletnią umowę czyniącą go zawodnikiem Ajaksu.

Arek będzie miał zaszczyt znaleźć się tuż obok Messiego, którego twarz reklamuje chyba wszystkie wydania FIFA 16. Dla młodego, bo zaledwie 21-letniego gracza z Polski, to spory zaszczyt. Jak informuje EA Sports Polska, wydawca gry wraz z Arkiem przygotowali dla polskich fanów sporo niespodzianek. Pierwsza z nich już jutro na kanale EA Sports Polska.

FIFA 16 zadebiutuje już 24 września. W grze znajdzie się nie tylko nasza rodzima Ekstraklasa, ale także po raz pierwszy w historii - kobiece reprezentacje.

Battlefield V z konkretnym pakietem poprawek w nadchodzącej aktualizacji
Katalog Origin Access wzbogacony o Pyre, dwie gry Star Wars i Chaos on Deponia
Apex Legends – Respawn banuje już nie tylko konta oszustów, ale też ich komputery
The Sims 4 porzuci wsparcie dla 32-bitowych systemów operacyjnych
najnowsze

Rozpoczęto prace nad Kenshi 2

W Kenshi 2 przeniesiemy się o 1000 lat wstecz w porównaniu z wydarzeniami z "jedynki" - do czasów Starego Imperium.