Mortal Kombat X - przegląd ocen

Patryk Purczyński
2015/04/14 12:50

Jeśli zawierzyć opiniom recenzentów, jedna z najbardziej wyczekiwanych bijatyk spełnia pokładane w niej nadzieje.

Mortal Kombat X - przegląd ocen

Z 21 zebranych dotąd przez serwis Metacritic recenzji Mortal Kombat X zdecydowana większość jest wyraźnie pozytywna. Tylko jedna - zamieszczona w serwisie GamesRadar - znalazła się poniżej tzw. zielonego progu, wyznaczanego przez notę 75/100. Aktualna średnia bijatyki NetherRealm Studios to 84/100.

W opinii recenzenta z Game Informera, MK X jest nie tylko kontynuacją wizji zespołu, ale także jedną z najlepszych bijatyk, jakie ukazały się w ostatnich latach. Dziennikarz The Escapist stwierdza, że gra ma najlepszą warstwę fabularną, jaką widział w tym gatunku (a przypomnijmy, że kampania trwa rzekomo tylko cztery godziny).

GramTV przedstawia:

Shacknews zwraca uwagę na fakt, że graczom zajmie naprawdę sporo czasu odblokowanie całej zawartości Mortal Kombat X. USGamer chwali spore postępy na polu grafiki i animacji. Na nieco krytyki pozwala sobie natomiast EGM: "Jeśli chodzi o rozgrywkę, jest to porządna bijatyka, ale z uwagi na skromną obsadę i tandetną historię nie można stwierdzić, że jest to kompletny produkt".

Poniżej przedstawiamy oceny wystawione przez najważniejsze tytuły branżowe:

  • Game Informer - 93/100
  • The Escapist - 90/100
  • Metro GameCentral - 80/100
  • Shacknews - 80/100
  • Videogamer - 80/100
  • USGamer - 80/100
  • EGM - 75/100
  • GamesRadar - 70/100
Komentarze
12
Headbangerr
Gramowicz
15/04/2015 01:47

Ja - póki co - do nowego Mortala podchodzę z rezerwą. Dlaczego? Już tłumaczę: niby gra ma oprawę w porządku i wprowadza sporo innowacji i nowych postaci - OK, zgoda. Jednak moim zdaniem jest niepotrzebnie przekombinowana. Tak, jakby po rewelacyjnej ostatniej odsłonie, która wyciągnęła z całego dorobku serii to, co najlepsze bez zbędnego cudowania, twórcy stwierdzili, że potrzebne są te wszystkie udziwnienia w wyglądzie "starej ekipy" i trzy style walki, żeby gracze odczuli, że seria nie stoi w miejscu. Patrząc na MKX czuję się, jakbym cofnął się do czasu premiery MK3 - wtedy również pojawiła się masa dziwolągów, a na dokładkę rozmaite pseudo-fatality.

A też ile ich doszło ostatecznie w przypadku MKIX? Cztery... To liczę, że do tych czterech, o których już wiemy dojdzie jeszcze czterech co najmniej. Ale na pewno nie będzie ich aż tylu jak w Armageddonie. Nieeee... to byłoby już przegięcie, chyba że mają zamiar wydać jak Capcom "Super Ultra Hiper Mortal Kombat X Arcade Plus Edition" :>

MisticGohan_MODED
Gramowicz
14/04/2015 16:21
Dnia 14.04.2015 o 15:55, Muradin_07 napisał:

Ewentualnie można narzekać na to, że nie ma starych znajomych jak np. Cyrax czy Sektor, ale po tym co było w Armageddonie może nawet lepiej, że roster nie jest przeładowany.

Z tym bym się jeszcze wstrzymał bo nie wiadomo ile postaci będzie na końcu w finalnej wersji. (DLC)Także ze 3-4 postacie pewnie jeszcze dojdą.




Trwa Wczytywanie