Gamescom 2014: pierwszy gameplay z Dead Island 2

Patryk Purczyński
2014/08/18 08:51

Zapowiedziana podczas E3 2014 gra Dead Island 2 konkretnych publicznych prezentacji doczekała się dopiero na gamescomie. Przyjrzyjcie się, jak do tematu podeszło studio Yager.

Gamescom 2014: pierwszy gameplay z Dead Island 2

Broń białą, broń palną i wykorzystanie środowiska w walce z zombiakami w Dead Island 2 zaprezentowała ekipa Yager w studiu IGN-u na targach gamescom 2014. Gameplay powinien wyglądać znajomo dla tych, którzy mieli okazję zagrać w pierwszą część Dead Island, stworzoną przez polskie studio Techland. Nie wszystko jednak pozostało bez zmian. W oczy rzuca się przede wszystkim miejskie środowisko, z domkami jednorodzinnymi, ogródkami i asfaltową drogą.

Dead Island 2 zostało zapowiedziane na E3 2014, jednak wówczas rozgrywki jako takiej nie pokazano. Wcześniej na gamescomie mogliśmy z kolei podziwiać krótki gameplay trailer.

GramTV przedstawia:

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
01/05/2015 10:41

> > Ja gram padem w FPSy i sądzę, że to kwestia umiejętności. Osoba, która gra w pokazanym>> > gameplayu wygląda jakby pierwszy raz miała do czynienia z padem. Po dłuższym czasie> zyskuje> > się na precyzji i gra się nawet lepiej niż przy użyciu klawiatury i myszki.>> Nie chcę tutaj robić wojen, ale nie wiem jakim cudem może się grać precyzyjniej na gałce> niż przy myszce :PJak się nie próbowało to się nie wie ;) tylko ignorant wypowiada się tylko od jednej strony. Grałem i na myszce i na padzie. I według mnie druga opcja jest 100% lepsza. Mam w tym lepszą wprawę niż każdy kto się przemądrza na forum o tym, jakie to zajebiste jest granie na myszce - gówno prawda.

Usunięty
Usunięty
18/08/2014 20:15
Dnia 18.08.2014 o 19:21, Pietro87 napisał:

Btw - dobrze zaserwowane klimaty zombie nigdy nie są złe :)

Żeby nie było - też wychodzę z takiego założenia, ale ostatnio coraz częściej pojawiają się narzekania, że "tylko zombie". Jakby nie patrzeć moda na nieumarlaki w grach nie będących horrorami rozkręciła się za sprawą Left 4 Dead (o ile przyjmiemy, że przeciwnicy to zombie), czyli nie tak znowu dawno temu. Zdaje się jednak, że rzeczywiście nie jest to okresowy trend i nie zaczniemy zbyt szybko narzekać na brak mięsiwa do rozczłonkowywania.

Zekzt
Gramowicz
18/08/2014 19:21

Dnia 18.08.2014 o 09:39, LESZ3u napisał:

Pytanie tylko - czy tytuł zdoła sprostać konkurencji, choćby nadchodzącemu The Walking Dead z Overkill. No i kolejni - czy ludzie dalej będą chętni, aby wybijać tony zombiaków?

Jest to mocno osadzony element popkultury. Podejrzewam, że jeszcze długie lata się nie wypali.Opcjonalnie zmieni się trend i być może do łask wrócą tak mocno niedocenione Wampiry i Wilkołaki.O ile tym pierwszym "medialne samobójstwo" zaserwowały gnioty typu Zmierzch o tyle te drugie od lat są mocno zapomniane. A patrząc chociażby na genialne lore WoD to jest tu nieograniczone pole do popisu i możliwości stworzenia zarówno genialnych cRPG jak i przyzwoitego RTSa czy przygodówek PnC.Btw - dobrze zaserwowane klimaty zombie nigdy nie są złe :)Problem jest taki, że ostatnio branża [tak growa jak i filmowa] idzie na ilość a nie jakość. Sam czekam mocno na kolejne tytuły od Undead Labs, bo do dziś w State of Decay bawię się świetnie.




Trwa Wczytywanie