Dean Hall opowiada o szczegółach pojazdów w DayZ

Paweł Pochowski
2014/07/07 10:25
9
0

Zahacza także o tematykę barykadowania się zaznaczając, że jego zdaniem te dwie rzeczy dodane do DayZ spowodują, że wielu graczy powróci do tytułu.

Dean Hall opowiada o szczegółach pojazdów w DayZ

Pomysłem twórców na pojazdy jest to, by gracze najpierw musieli postarać się, aby je uruchomić - np. znajdą samochód bez alternatora i zanim będą mogli pojechać nim w świat, niezbędne będzie wyposażenie auta w brakującą część. Niektóre z maszyn, jak np. helikoptery, będą dostępne w mocno limitowanych ilościach - na raz dostępnych będzie tylko kilka sztuk na całym świecie, gracze będą musieli więc ich mocno szukać, podobnie jak i części do nich. Materiał przygotowany przez VG247.com możecie obejrzeć poniżej. My ze swojej strony przypominamy, że DayZ czeka przesiadka na nowy silnik - Infusion Engine.

GramTV przedstawia:

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
08/07/2014 10:07

> Nie wiem jakim trzeba być hipokrytą by grając w DayZ moda i DayZ:SA nie widzieć różnicy> w tych elementach które już są zaimplementowane."Hipokryzja" nie jest słowem, którego chciałeś tu użyć, uwierz mi. I tak, masz rację, różnice pomiędzy obiema wersjami są ogromne: jedna jest zupełnie darmowa, za drugą trzeba zapłacić i mieć nadzieję, że inwestycja kiedyś przerodzi się w finalny, grywalny produkt. Ach, no ale - jak napisał ktoś wyżej - w SA "można zakładać spodnie". Na to czekaliśmy.Co do pana, który twierdzi, że "stówka" za udział w testach ledwie co grywalnej wersji alpha nie jest wygórowaną ceną, to jest on jednym z tych, którzy dali się nabrać na kickstarterową gorączkę i prawdopodobnie jeszcze długo nie będzie w stanie pojąć elementarnych błędów w swym rozumowaniu. Jako gracz o godnym stażu pragnę jedynie przypomnieć, że jeszcze nie tak dawno developerzy zatrudniali betatesterów, zamiast wznosić się na wyżyny bezczelności i wyciągać łapy po pieniądze za coś, co może nigdy nigdy nie ujrzeć światła dziennego. Kiedyś płacono by tobie, dziś to TY płacisz im. Gratulacje.

Usunięty
Usunięty
07/07/2014 23:37

różni ludzie robią różne rzeczy więc nie piszcie czegoś w stylu "niech najpierw naprawia x a nie dodaja y"

mr-nadol
Gramowicz
07/07/2014 17:46

Nie wiem jakim trzeba być hipokrytą by grając w DayZ moda i DayZ:SA nie widzieć różnicy w tych elementach które już są zaimplementowane. Wyjątek stanowią zombie, ale podejrzewam że jeszcze długo w tej kwestii nic nie poprawią - nie są w stanie ogarnąć silnika. Bohemia również nie ogarniała swoich silników.




Trwa Wczytywanie