W nowym Need for Speedzie kluczowa będzie... fabuła

Patryk Purczyński
2014/06/07 09:25
29
0

Interesujących informacji na temat następnej odsłony Need for Speeda dostarcza oferta pracy wystosowana przez zespół Ghost Games.

Ghost Games, studio odpowiedzialne za serię Need for Speed, poszukuje dyrektora narracji. Jak można się dowiedzieć z oferty pracy, osoba ta będzie odpowiedzialna za sposób opowiadania historii w grze, wsparcie, jakiego udzieli rozgrywce oraz tworzenie emocjonalnych połączeń. "To kluczowa kwestia w tworzeniu wciągających doświadczeń" - brzmi fragment oferty.

Nie jest to zresztą jedyna poszlaka wskazująca na to, że ekipie Ghost Games zależy na jak najlepszej warstwie fabularnej. W jednym z punktów mowa jest o współpracy ze scenarzystą (lub nawet scenarzystami) z zewnątrz, której przedmiotem mają być opowieść, sylwetki bohaterów i dialogi. Nowo zatrudniona osoba ma być odpowiedzialna również za ton przerywników filmowych i uczestniczyć w castingach.

GramTV przedstawia:

W historii Need for Speeda zdarzały się już przypadki, w których element fabularny towarzyszył wyścigom, ale nigdy nie wysuwał się on na pierwszy plan. Czyżby zatem Ghost Games szykowało małą rewolucję? Tego niestety prędko się nie dowiemy, bowiem następna odsłona serii ukaże się dopiero w przyszłym roku.

Komentarze
29
Madoc
Gramowicz
08/06/2014 13:02
Dnia 07.06.2014 o 11:46, Dared00 napisał:

Świetnie, Run był jednym z lepszych NFSów, bo fabuła skupiała się na wyścigach. A nie takie pierdoły dla dresów, jak w Most Wanted/Underground.

W MW i Undergroundzie fabuła nie skupiała się na wyścigach, to te gry skupiały się na wyścigach.Chętnie bym sobie zagrał w nowego Undergrounda, brakuje mi tych spoilerów, neonów i maziajów.

M_Siwy
Gramowicz
08/06/2014 12:45

Akurat fabuła , jest tak tu potrzebna jak ku.ie dziecko, najistotniejsze są elementy gry i możliwości przeróbek samochodów, ilość samochodów, ja chciałbym np: by dali Poloneza 1;4 i w wersji 1, 6 GTI lub DOHC, dają golfy 1 itd , co im szkodzi dodać nasz polski wozik, może i nie najszybszy ale widziałem że da się zrobić z niego dość sporo co można zobaczyć na Strato-Polonezie.

Tom_pl
Gramowicz
07/06/2014 22:23

> Gadajcie co chcecie. Zgadzam się z tym, że po ProSteecie nie było już żadnych fajnych> Need For Speedów, ale przy The Runie się bawiłem świetnie. Fakt, że tylko dwa dni, ale> świetnie. Właściwie to nie dwa dni, tylko 10, bo przeszedłem tę grę już 3 razy. Nie wierzę,> że nie podobała się wam misja z lawiną :DThe Run też mi się podoba :) zresztą HP i MW wcale złe nie były, jak dla mnie bardzo dobre.Co do zapowiedzianej fabuły, to myślę że idą drogą Black Box i nie widzę w tym nic złego.

Renchar
Gramowicz
07/06/2014 22:20

EEEEEEEEEEEEEE czy oni czasem nie wspominali że mili na jakieś 2-3 lata przystopować z nowym NFS. Więc jednak znów polują na dzieci co kupią już ostro spalony kotlet :D

Zgreed66
Gramowicz
07/06/2014 21:38

Po prostu musiałem to wklepać ;)Dres mam dres!Moi kumple to kiboleKażdy wali się bejsbolemDres mam dres!Punk ucieka hipis zmykaKiedy w dresach jest ekipaDres mam dres!Ja noszę dres!Dres spoko jest!Ja noszę dres!Dres modny jest! https://www.youtube.com/watch?v=8sZpNybt6jQ:P

Szczena42
Gramowicz
07/06/2014 20:26

To już było, dwa razy - Undercover i The Run. Średnie ocen na metacritic: 65 i 69. To nie wróży dobrze.

QuandorX
Gramowicz
07/06/2014 17:55
Dnia 07.06.2014 o 12:41, TigerXP napisał:

Jakich to czlowiek ciekwych rzeczy moze sie dowiedziec od obcych ludzi na forum internetowym :)

Standard niestety. Przypinanie łatek jest przecież takie "kul". Jak dla mnie najlepsza część to Most Wanted, każda kolejna część (może oprócz Shifta) to ledwo średniak. A same skupienie się na fabule pozostawię bez komentarza.

Zgreed66
Gramowicz
07/06/2014 17:46
Dnia 07.06.2014 o 17:29, Demagol napisał:

Nie zgadzam się - długość (czy może raczej krótkość) nie oznacza gorszej jakości. Co jest lepsze - 2 godziny bardzo dopracowanej rozgrywki czy 40002000000 godzin źle zrobionego sandboxa będącego wielkim, a pustym światem z losowo porozmieszczanymi elementami, nudnego i odtwórczego?

O ile z samą zasadą wypada się zgodzić. O tyle z samym The Run jest lekko gorzej.Kampania polegała na przejechaniu od punktu A do B. Przez co trzeba było poskładać kampanię bez powtarzanych tras.Normalnie gierce trochę "odtwórczości" by z punktu grywalności nic nie zrobiło (wyścigówka w końcu).O tyle samej koncepcji wyścigu przez Stany. Już tak.

Barkup
Gramowicz
07/06/2014 17:29

Nie zgadzam się - długość (czy może raczej krótkość) nie oznacza gorszej jakości. Co jest lepsze - 2 godziny bardzo dopracowanej rozgrywki czy 40002000000 godzin źle zrobionego sandboxa będącego wielkim, a pustym światem z losowo porozmieszczanymi elementami, nudnego i odtwórczego?

Danio_100
Gramowicz
07/06/2014 16:43

> A jakiej fabuly spodziewales się w grze wyścigowej co?....Może o facecie co uwielbia> chodzic na pogrzeby i kupilo sobie szybkie auto,zeby na wszystkie zdazyc?Uważam tak samo, jak glowa81 ;) Fabuła musi być trochę przewidywalna - dajmy na to, że fabuła skupiałaby się na tym facecie, jeżdżącym na pogrzeby. Zaraz byłyby komenty typu "WTF, co to ma być, który debil to wymyślił?". Ludzie czasami naprawdę nie wiedzą już, na co narzekać.

Danio_100
Gramowicz
07/06/2014 16:20
Dnia 07.06.2014 o 15:38, Primo3001 napisał:

Gadajcie co chcecie. Zgadzam się z tym, że po ProSteecie nie było już żadnych fajnych Need For Speedów, ale przy The Runie się bawiłem świetnie. Fakt, że tylko dwa dni, ale świetnie. Właściwie to nie dwa dni, tylko 10, bo przeszedłem tę grę już 3 razy. Nie wierzę, że nie podobała się wam misja z lawiną :D

W sprawie The Runa uważam tak samo :) Gra była świeża, a sam pomysł rozgrywki (podróż przez Stany Zjednoczone) był FENOMENALNY. Niestety, kreatywność nie poszła w parze z jakością - o czym świadczy bardzo krótki czas rozgrywki. Mimo tego wspominam The Runa całkiem nieźle. Zapewniał rozrywkę na około 10 godzin, ale za to bardzo intensywnych 10 godzin :D

Danio_100
Gramowicz
07/06/2014 16:18

Ludzie sami dopytywali się o fabułę, więc nie dziwię się, że w końcu ją dodadzą w pełnej formie. NFS 2015 ma powstawać w większej współpracy z graczami, więc najwyraźniej sprostają naszym oczekiwaniom ;)Ja się osobiście z tego baardzo cieszę. Gra będzie przez to bardziej wyrazista i lepiej zapadać w pamięć, któż z nas nie pamięta Razora z oryginalnego Most Wanted czy Dariusa z Carbona?

Primo3001
Gramowicz
07/06/2014 15:38

Gadajcie co chcecie. Zgadzam się z tym, że po ProSteecie nie było już żadnych fajnych Need For Speedów, ale przy The Runie się bawiłem świetnie. Fakt, że tylko dwa dni, ale świetnie. Właściwie to nie dwa dni, tylko 10, bo przeszedłem tę grę już 3 razy. Nie wierzę, że nie podobała się wam misja z lawiną :D

Dragoniasek
Gramowicz
07/06/2014 14:32

Dajcie mi po prostu podrasowaną wersję połączonych Most Wanted i Underground 2, nic więcej w tej serii nie potrzeba.

saborcat-14
Gramowicz
07/06/2014 12:43

> A jakiej fabuly spodziewales się w grze wyścigowej co?....Może o facecie co uwielbia> chodzic na pogrzeby i kupilo sobie szybkie auto,zeby na wszystkie zdazyc?O facecie który przybywa do miasta i bierz udział w wyścigach miejskich, pokonując po kolei obecnych mistrzów < fabuła prosta jak budowa cepa i o wile lepiej pasuje do serii NfS. Tu liczą się przede wszystkim wyścigi, a nie wewnętrzne rozterki bohatera i zapierające w dech epickie efekty rodem z Hollywood.

TigerXP
Gramowicz
07/06/2014 12:41
Dnia 07.06.2014 o 11:46, Dared00 napisał:

Świetnie, Run był jednym z lepszych NFSów, bo fabuła skupiała się na wyścigach. A nie takie pierdoły dla dresów, jak w Most Wanted/Underground.

O jak milo, wlasnie sie dowiedzialem ze jestem dresem, mimo iz posiadam tylko jedna pare owych spodni, sluzaca mi tylko i wylacznie do biegania :)Kiedys, mimo iz nigdy nie uczeszczalem do gimnazjum, okazalo sie ze jednak jestem gimbusem bo uwielbiam grac w gothici. Jakich to czlowiek ciekwych rzeczy moze sie dowiedziec od obcych ludzi na forum internetowym :)

Barkup
Gramowicz
07/06/2014 12:29

No i na co to komu?!

Jarsston
Gramowicz
07/06/2014 12:13

Hehe taa, kluczowa jak w Thr Run i Undercover? To się okaże."A nie takie pierdoły dla dresów, jak w Most Wanted/Underground." A co było takiego w tych częściach, że są dla dresów? Uzasadnisz czy napisałeś po prostu, bo nie lubisz tych części? Na pewno lepiej mi się grało w te gry właśnie niż w poprzednie, średnie części, przynajmniej potrafiły wciągnąć.

Mr_Spike
Gramowicz
07/06/2014 12:11

A może bryki też gadać będą?

Dared00
Gramowicz
07/06/2014 11:46

Świetnie, Run był jednym z lepszych NFSów, bo fabuła skupiała się na wyścigach. A nie takie pierdoły dla dresów, jak w Most Wanted/Underground.

ZnaQ
Gramowicz
07/06/2014 11:34

I tak będzie na current-geny bo kasa jest ważniejsza od postępu marki.

Afro69
Gramowicz
07/06/2014 11:26

"W historii Need for Speeda zdarzały się już przypadki, w których element fabularny towarzyszył wyścigom, ale nigdy nie wysuwał się on na pierwszy plan."Jak to? A The Run? Przecież przy promocji tego tytułu chwalono się głównie fabułą. W sumie Undercover też miał jakiś nacisk na fabułę. I to chyba 2 najgorsze części NFS ever xd.I nie wprawiałbym się w taką ekscytację względem nowej części tylko dlatego, że wyjdzie nie w tym roku. Jak wiemy, poprzednie części wychodziły rokrocznie, jednak były robione przez inne zespoły(więc minimum te 2 lata NFS znajdował się w produkcji). Teraz natomiast gra jest robiona przez ten sam zespół, a ma wyjść chyba nie jesienią, a wiosną. Niekoniecznie więc poświęcają mu więcej czasu, niż wcześniejszym odsłonom, niestety...Jedyny plus może być taki, że tworzą go ci sami ludzie, więc kolejne części powinny być spójne, a twórcy powinni uczyć się na błędach. Zobaczymy.

glowa81
Gramowicz
07/06/2014 11:22

> Niech zgadnę - policjant tajniak inwigilujący grupę handlarzy koksu którzy lubią szybkie> samochody i wyścigi.A jakiej fabuly spodziewales się w grze wyścigowej co?....Może o facecie co uwielbia chodzic na pogrzeby i kupilo sobie szybkie auto,zeby na wszystkie zdazyc?

M_Siwy
Gramowicz
07/06/2014 11:22

Jestem a można powiedzieć że byłem fanem NFS-a ale już po PRO Street tytuły zaczął być niejakie, szukające czegoś, jakiegoś własnego stylu, Brak mi Klimatu z Undergranda 2 dużo możliwości Tuningu optycznego , car audio , jakieś fotki na gazetę, obszerny tuning mechaniczny, czy nawet Hamowni i toru testowego, brak mi także grywalności pierwszego mosta, czy też sterowania jak w Carbonie, czy też mechaniki pojazdów jak w prostreet, Połączenie tych trzech tytułów, + policji ogarniętej dało by wiele godzin wspaniałego grania. Ostatnie odsłony to kaszanka, samochody z napędem na tył zachowują się jak by miały napęd na przód. WTF. Cóż Widać że EA robi kolejne tytuły tylko dla Kasy.

EddekFZ
Gramowicz
07/06/2014 11:12

@kris090: Ostatni dobry NFS to NFS4: Road Challenge :DW sumie NFS-om fabula jest potrzebna jak muzyka Hansa Zimmera Klanowi.

kris090
Gramowicz
07/06/2014 10:44

> Niech zgadnę - policjant tajniak inwigilujący grupę handlarzy koksu którzy lubią szybkie> samochody i wyścigi.Ha ha ha może tak być ;DNo ale i tak należy się aplauz, z tego co wiem w tym roku nie będzie NFSa więc pośpiech nie powinien zaszkodzić.Możliwe że w końcu coś dobrego wyjdzie.Ostatni dobry NFS to SHIFT, ewentualnie SHIFT 2 ale to już tylko odcinanie kuponów od sprawdzonego pomysłu.

maggit
Gramowicz
07/06/2014 10:26

Znowu...?

saborcat-14
Gramowicz
07/06/2014 10:04

Niech zgadnę - policjant tajniak inwigilujący grupę handlarzy koksu którzy lubią szybkie samochody i wyścigi.

Eternal101
Gramowicz
07/06/2014 09:34

Czuje niewypał w powietrzu i kolejnego runa z pseudo fabułą :D.