Miał, bo dla dobra gry trzeba było z niego zrezygnować - zdradza Hideo Kojima.
Miał, bo dla dobra gry trzeba było z niego zrezygnować - zdradza Hideo Kojima.
Kojima lubi Twittera, na którym hojnie dzieli się inspiracjami, fascynacjami i ciekawostkami (jak ta wczorajsza). Ostatnio przypadł mu do gustu film Wyścig i wśród zachwytów dziełem Rona Howarda podzielił się jednym z pomysłów, którego ostatecznie w Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nie zobaczymy.
"RUSH" had very 70's texture & tone of film. In fact we studied 80's image & developed "80's filter" for MGSV as TPP is placed in 1984. CONT
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) luty 11, 2014
(CONT) But when we actually implemented full screen effect, it was too heavy that slowed the system down so we had to take it out.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) luty 11, 2014
Kojima zauważył, że wizualnie Wyścig świetnie oddawał ducha lat 70., co przypomniało mu, że na potrzeby MGS V powstał specjalny filtr przypominający filmy z lat 80.. Ma to sens, bo akcja The Phantom Pain toczy się w roku 1984, ale nałożony na grę filtr nadwyrężał jej osiągi, więc trzeba było z niego zrezygnować.
Szkoda?