Samodzielna wersja DayZ potrzebuje optymalizacji

Paweł Pochowski
2013/11/11 13:40

Twórca gry ujawnia, że jej wczesna wersja cały czas zmaga się z licznymi problemami.

Samodzielna wersja DayZ potrzebuje optymalizacji

Dean Hall za pomocą serwisu Reddita kontaktuje się ze społecznością fanów. Tym razem to właśnie tam tłumaczy, na jakim etapie znajduje się samodzielna wersja DayZ. Pod sekcją optymizacja napisał - To właśnie przez nią jeszcze się nie ukazaliśmy. Potrzebujemy lepszej wydajności.

Dean wytłumaczył, że obecnie cały czas trwają prace nad optymalizacją gry, przyspieszeniem jej działania i ulepszenia poszczególnych systemów. Samodzielny silnik stwarza dla DayZ znacznie większe możliwości niż ten, na którym działała ArmA, ale też wymaga od ekipy znacznie więcej pracy. Twórcy mają także problemy z udźwiękowieniem, który bardzo obciąża serwery gry - poradzenie sobie z tym to jedno z najważniejszych zadań, które trzeba wykonać przed wypuszczeniem wczesnej wersji gry.

GramTV przedstawia:

Twórca DayZ ujawnił, że wczesna wersja gry będzie przeznaczona dla 10-20 graczy, znajdą się w niej nowe wersje zombie, a klient gry póki co działa dobrze choć zdarzają mu się spadki animacji. Pod tym ostatnim względem ekipa ma zresztą wygórowane oczekiwania - minimum 15 FPS w sytuacji, w której na mapie znajduje się 50 graczy, 2000 zombie i 25 000 przedmiotów.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
12/11/2013 02:36

> > Wymieniłem 560 Ti na 770 i co? ZEROWY PRZYROST FPS W DAYZ(tym Armowym ofc). Nawet> chyba> > jest gorzej niż na 560 Ti. Ta gra jest zoptymalizowana tylko pod stare układy, a> na nowych> > muli. To jest jakaś porażka ;c>> DayZ SA nie będzie na Armie 2 tylko na Tako On Helicopter czyli zmodyfikowanym, silniku> Army 3, a tu jest lepiej z optymalizacją... a i nie wierze że jest mniej FPSów na 770> niż na 560 Ti musiałeś coś w opcjach pozmieniać.Popieram, dokonałem praktycznie identycznej zmiany 560 TI na 760 OC i wzrost był naprawdę zauważalny, poza tym arma jednak sporo ciągnie z samego dysku. Wiem, wiem zaraz ludzie mogą mnie zmasakrować, ale prawda jest taka, że do army potrzebujemy też wydajnego dysku

Usunięty
Usunięty
12/11/2013 02:34

> Wymieniłem 560 Ti na 770 i co? ZEROWY PRZYROST FPS W DAYZ(tym Armowym ofc). Nawet chyba> jest gorzej niż na 560 Ti. Ta gra jest zoptymalizowana tylko pod stare układy, a na nowych> muli. To jest jakaś porażka ;cNo to ciekawe ja wymieniłem z 560ti na 760 OC i jakoś naprawdę odczułem wzrost FPS, poza tym arma/dayz sporo ciągnie textur z dysku więc trzeba też mieć dobry i wydajny dysk twardy. Wiem, że może to głupie ale taka jest prawda, arma wymaga szybkiego wydajnego dysku bardziej od grafy czy proca czasami nawet.

Usunięty
Usunięty
12/11/2013 02:34

> Wymieniłem 560 Ti na 770 i co? ZEROWY PRZYROST FPS W DAYZ(tym Armowym ofc). Nawet chyba> jest gorzej niż na 560 Ti. Ta gra jest zoptymalizowana tylko pod stare układy, a na nowych> muli. To jest jakaś porażka ;cNo to ciekawe ja wymieniłem z 560ti na 760 OC i jakoś naprawdę odczułem wzrost FPS, poza tym arma/dayz sporo ciągnie textur z dysku więc trzeba też mieć dobry i wydajny dysk twardy. Wiem, że może to głupie ale taka jest prawda, arma wymaga szybkiego wydajnego dysku bardziej od grafy czy proca czasami nawet.




Trwa Wczytywanie