O jazzie, wodewilu i swojej grze opowiadają twórcy Contrast

Piotr Bajda
2013/11/04 09:11
0
0

Ekipa Compulsion Games wychodzi z cienia (bo wiecie, robią grę o zabawach cieniami) i rzuca światło (bo to też gra o źródłach światła) na proces tworzenia Contrast.

O jazzie, wodewilu i swojej grze opowiadają twórcy Contrast

GramTV przedstawia:

Warto rzucić okiem na Contrast z kilku powodów. Pierwszy to zdecydowanie niepowtarzalny styl. Paryż lat 20-tych, wodewilowa estetyka, przygrywający z głośników jazz - nie widujemy tego w grach często. Drugi to trzon zabawy, czyli przeskakiwanie między trzema a dwoma wymiarami oraz majstrowanie przy światłach i cieniach. Trzeci to - przynajmniej w założeniach - ciekawy punkt wyjścia dla historii - fabułę napędza tu związek pomiędzy dziewczynką Didi i Dawn, która jest wytworem jej wyobraźni.

Jak gra wypada w akcji sprawdzimy już 15 listopada na PC, PS3 i Xboksie 360. Nieco później Contrast trafi także na PlayStation 4 i to od razu do usługi PlayStation Plus, gdzie zastąpi opóźniony Drive Club.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!