Command & Conquer oparte na modelu free-to-play skasowane

Robert Sawicki
2013/10/29 23:06

Wyniki testów alfa były ponoć na tyle niezadowalające, że EA zdecydowało się grę anulować i zamknąć Victory Studios, a więc ekipę odpowiedzialną za tytuł.

Command & Conquer oparte na modelu free-to-play skasowane

Jak głosi informacja na stronie Command & Conquer, tytuł został anulowany i już nie wróci. Powód jest wyjątkowo miły dla ucha - gracze po testach alfa jasno dali znać, że ekipa nie tworzy takiej gry, na jaką czekali fani, stąd Electronic Arts zdecydowało się na zakończenie produkcji. Niestety, Victory Games także zostało zamknięte, stąd ludzie ze studia szukają teraz nowej pracy, co widać na poniższym Tweecie jednego z byłych pracowników.

GramTV przedstawia:

Jeśli ktokolwiek z Was brał udział w testach i wydał już jakieś pieniądze, te zostaną zwrócone w ciągu najbliższych 10 dni.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
31/10/2013 12:39
Dnia 31.10.2013 o 09:23, Arcling napisał:

> /ciach/Pewną nadzieję z RTSów póki co daje zapowiadany Meridian, który to ma się skupić na kampanii singleplayerowej. Z uwagi na to, że takich gier RTSów już się nie robi, warto się przyglądać temu.

Własnie też tak uważam. Myslę, że w temacie klasycznych rtsów da się jeszcze dużo powiedzieć, zarówno jesli chodzi o sposób prowadzenia fabuły, oprawę graficzna ,rozwiązania interfejsu czy dopracowanie balansu stron (by były ciekawe przy tym). Relic mógłby to zrobić, podonie jak Blizzard, ale o ile podejście Blizza rozumiem, tak tego Relica nie... Nie chcą zarabiać czy co? :P

Arcling
Gramowicz
31/10/2013 09:23
Dnia 30.10.2013 o 11:15, Boguslav4 napisał:

Sc 2 jest prawdziwie dobrym rtsem, trzeba dać tej grze szanse, choć nie zmieniła ona branży- nawet jeśli chodzi o fabułę, bo sposób grania w rtsy dla wielu jest świętością (buduj bazę i zniszcz wroga). Choć w tym ostatnim aspekcie ludzie się czepiają, że ile mozna nie przeszkadza to róznym mobą czy tower defencą takich argumentów dostawać przeciwko sobie.

Dokładnie, nie zawsze potrzeba rewolucji, gdy wielu ludzi wciąż lubi klasyczny i sprawdzony gameplay. Nie przeszkadza to kolejnym podobnym do siebie MOBA czy np. FPSom przyciągać dużych ilości graczy. Szkoda przy tym, że Relic pewnie już nie wróci do dość unikalnej koncepcji gameplayu z pierwszego DoW, ewentualnie trochę go rozwijając, a następna gra z tej serii (o ile wyjdzie) będzie najpewniej klonem CoHa.Pewną nadzieję z RTSów póki co daje zapowiadany Meridian, który to ma się skupić na kampanii singleplayerowej. Z uwagi na to, że takich gier RTSów już się nie robi, warto się przyglądać temu.

Usunięty
Usunięty
30/10/2013 21:01

Trochę przykro, ale tak będzie najlepiej.




Trwa Wczytywanie