Eidos: Thief bardziej skradankowy niż Dishonored

Patryk Purczyński
2013/10/10 08:39

Przejście Dishonored w agresywny sposób było łatwiejsze niż przemykanie niczym duch - uważa Stephane Roy z Eidos Montreal. W Thiefie natomiast otwarta walka z nieprzyjacielem po prostu nie przejdzie.

Eidos: Thief bardziej skradankowy niż Dishonored

Starszy producent Stephane Roy zapytany o to, czy w Thiefie występować będzie dualizm rozgrywki na wzór Dishonored zaprzecza: - Tu wszystko dzieje się z perspektywy złodzieja. Jeśli jesteś agresywny jak żołnierz, zginiesz, ponieważ mechanika nie chce, byś poruszał się po oświetlonych terenach.

Roy zapewnia, że nawet fani gier akcji w Thiefie nie będą mieli zbyt dużych szans na przetrwanie. Jako przykład podaje gracza, fana serii Call of Duty, który uczestniczył w ostatnich testach produkcji Eidos Montreal. - Pełno strzał, same headshoty - rozgrywka niezbyt przypadła mu do gustu.

Stwierdza również, że podstawowa różnica między Thiefem a Dishonored leży w założeniach. Arkane Studios w swym dziele nakłaniało graczy do skradankowego podejścia za pomocą narracji, zaś Eidos Montreal stosuje bardziej bezpośrednią metodę, posługując się mechaniką rozgrywki. - Osobiście uważam, że łatwiej jest przejść Dishonored stosując agresywne metody. Thief znacznie bardziej stawia na skradanie, a nie zabijanie - dodaje.

GramTV przedstawia:

Dyrektor narracji Steven Gallagher przytakuje Royowi, zauważając, że arsenał, jakim gracze będą dysponowali w Thiefie, został skompletowany tak, by odwodzić ich od "biegania i strzelania".

Wczoraj na naszych łamach prezentowaliśmy nowy gameplay i galerię screenów z Thiefa.

Komentarze
38
Usunięty
Usunięty
10/10/2013 14:42

Eee mi się tam podoba.

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 14:42

Eee mi się tam podoba.

Usunięty
Usunięty
10/10/2013 14:26

Thief: Deadly Shadows też był i nie miał kółka iksde




Trwa Wczytywanie