Wsparcie dla moderów SimCity? Wszystko możliwe

Paweł Pochowski
2013/10/01 10:35

Maxis rozważa możliwość wspierania członków społeczności zajmujących się tworzeniem własnych modów do gry.

Wsparcie dla moderów SimCity? Wszystko możliwe

Twórcy SimCity rozpoczęli na forum dyskusję dotyczącą zawartości tworzonej przez fanów - ważne dla nich jest to, by dodatkowa zawartość była przede wszystkim bezpieczna. - Trudno określić co składa się na dobry czy bezpieczny mod, a kiedy jest on już poza tą granicą. Stworzenie poradnika dotyczącego UGC (User-generated content) pomoże graczom zrozumieć gdzie leży ta granica, a nam zapewni możliwość chronienia obu naszych społeczności - tej korzystającej z UGC jak i tej nie korzystającej - czytamy na forum gry.

Poniżej krótkiego wywodu na ten temat zawarta została lista pytań Maxis do użytkowników forum, które pomogą twórcom ustalić kilka ważnych reguły oraz lepiej zrozumieć oczekiwania fanów. Dyskusja powinna potrwać kilka tygodni i zaowocuje wydaniem oficjalnego poradnika dotyczącego UGC.

GramTV przedstawia:

Oprócz modów tworzonych przez fanów SimCity otrzyma także oficjalny dodatek - Miasta Przyszłości ukażą się 12. listopada i będą kosztować 99 zł. Więcej informacji o tym rozszerzeniu - tutaj.

Komentarze
10
Usunięty
Usunięty
02/10/2013 10:37

znając EA wprowadzą co najwyżej DLC dające wsparcie dla modderów.

czaki222
Gramowicz
01/10/2013 19:58

> Cóż, w takim rozumieniu słowa "modding" to nawet WoW wspiera mody. Wszak można sobie> popodmieniać pliki tak by modele przedmiotów i postaci wyglądały inaczej, bez wpływu> na "symulację" i innych graczy :DMimo wszystko, w WoWie odpowiednio zmodowane UI potrafi polepszyć rozgrywkę i doznania. Te mody w SimCity to... nie wiem jak to nazwać. Śmiech na sali?

One_of_the_Many
Gramowicz
01/10/2013 19:22

Cóż, w takim rozumieniu słowa "modding" to nawet WoW wspiera mody. Wszak można sobie popodmieniać pliki tak by modele przedmiotów i postaci wyglądały inaczej, bez wpływu na "symulację" i innych graczy :D




Trwa Wczytywanie