Felieton

E3 2013: Bastion dotarł do dwóch milionów odbiorców

Patryk Purczyński, 13 czerwca 2013 11:50 -1

O tym, że niewielkie gry potrafią zrobić wielkie kariery, przekonywaliśmy się już wiele razy. A jakby ktoś zapomniał, to niech przypomną mu o tym nowe wyniki sprzedaży Bastionu.

Bastion sprzedał się w ponad dwóch milionach egzemplarzy - zdradził Greg Kasavin z SuperGiant Games podczas prezentacji swojej nowej produkcji, Transistor, na targach E3. - Bastion poradził sobie świetnie, a to stwarza nam możliwość robienia gier na własnych zasadach. Możemy też sami określać, ile czasu potrzebujemy, by dany projekt wykonać porządnie - podkreślił.

- Produkcja gier wymaga sporo czasu i sporych nakładów pieniędzy. Chcieliśmy więc zrobić coś, dzięki czemu gracze poczuliby, że nie zmarnowali swojego czasu i pieniędzy na granie w nasz tytuł - dodał Kasavin. Ujawniona przez niego liczba sprzedanych kopii Bastionu oznacza, że w ciągu ostatnich czterech miesięcy rozeszło się ok. 300 tys. kopii gry. W lutym podawano bowiem, że produkcja SuperGiant Games trafiła do 1,7 miliona odbiorców.

Amy Hennig z nagrodą za całokształt twórczości na przyszłorocznym GDC
Detroit: Become Human - dwa miliony sprzedanych egzemplarzy
Assassin's Creed z symfoniczną trasą koncertową. Będą trzy występy w Europie
Super Smash Bros. Ultimate wielkim hitem w Japonii
najnowsze