Aliens: Colonial Marines na PC otrzyma 4GB poprawek

Paweł Pochowski
2013/03/19 10:35

Gearbox Software wydało ogromny, bo ważący aż 4 gigabajty patch do Aliens: Colonial Marines

Aliens: Colonial Marines na PC otrzyma 4GB poprawek

Łatka, o ile w tym przypadku w ogóle można użyć tego słowa, naprawia wiele błędów, ale przede wszystkim poprawia wygląd Aliens: Colonial Marines poprzez wprowadzenie tekstur o wyższej rozdzielczości oraz innych, mniejszych poprawek graficznych. Oprócz tego poprawia zabezpieczenia zapisywanych plików, poprawia błędy z dźwiękiem podczas filmików, naprawia rozpoznane problemy w trybie wieloosobowym czy nawet usprawnia sztuczną inteligencję przeciwników w trybie kampanii, by byli oni agresywniejsi i czujniejsi jednocześnie wprowadzając zmiany w poziomie trudności. Pełna lista zmian dostępna jest na forum Gearbox Software.

Oczywiście konsolowcy nie zostaną pominięci, jednak póki co nie wiadomo kiedy patch ten zostanie wydany w wersji konsolowej. Ogólnie rzecz biorąc - lepiej późno niż wcale, choć trudno w tym momencie Gearbox klaskać. To wszystko powinno zostać zrobione przed premierą, jeśli nie było na to czasu - widać, że wydawca naciskał na wypuszczenie Aliens: Colonial Marines w postaci niedopracowanego bubla, a producenci się na to zgodzili.

GramTV przedstawia:

Komentarze
37
Usunięty
Usunięty
20/03/2013 12:00

>Żebyś nie roznosił głupot na temat ile to patche do BF3 faktycznie zajmowały(patch to aftermath zajmował ponad 4 GB nie 3.8 GB).To akurat znalazlem w google i bylo na kilku stronach, nigdzie sie nie spotkalem ze ten patch byl wiekszy niz 4gb, klocic sie nie bede ale bardziej wierze im niz tobie ;)Juz nie chce mi sie tego ciagnac, nie przeszkadza wam wielkosc to ssajcie i na zdrowie. Mi przeszkadza, z tego powodu kupuje gry na plytach i w tym przypadku dlatego odpuszczam. Na szczescie tak wielkie patche to nie jest norma, te kilka wyjatkow co wymieniliscie sobie zwyczajnie mozna odpuscic.

Usunięty
Usunięty
19/03/2013 22:57

Dnia 19.03.2013 o 14:53, Harunia napisał:

ale pojedynczego patcha poprawiajacego cala gre wazacego az 4 giga to serio nie widzialem. Ale chetnie poczekam az dasz mi przyklad.

Napisalem ze od czasow Aftermath juz nie gram, to po co mi mowisz o najnowszym patchu?:D

Usunięty
Usunięty
19/03/2013 22:41
Dnia 19.03.2013 o 22:06, Harunia napisał:

A umiesz czytac ze zrozumieniem? Napisalem ze od czasow Aftermath juz nie gram, to po co mi mowisz o najnowszym patchu?

Żebyś nie roznosił głupot na temat ile to patche do BF3 faktycznie zajmowały(patch to aftermath zajmował ponad 4 GB nie 3.8 GB). Co do samego BF3 to zajmuje niecałe 33-34 GB czyli i tak jest spoks. Jak się ma mały dysk to robi się priorytety a nie wali głupimi tekstami że oni mają dbać o twoje miejsce na HDD bo masz śmietnik.Co do samych gier co łatki ważą więcej niż te twoje nachalne 2GB to masz kilka przykładówUpdate do wersji rozszerzonej Wiedzmina 2 - 10 GBBF3 - ostatnie 2 patcheCrysis 2 - DX11 upgrade+texture pack+patch 1.09Trine 2 - ta update do tej gry zajmował ponad 2 GB by przygotować grę pod Ostatnie DLCUT2004 - żeby móc grać na wszystkich serwerach w 2005 to jakieś 4-6 GB danych trzeba było ściągnąć istny wyczyn na gre która zajmowała już wtedy 5.5 GBSC2 - czy muszę o tej grze w ogóle wspominać




Trwa Wczytywanie