Premierowy trailer Risen 2: Mroczne Wody (PS3, X360) w sieci. Konsolowe wersje znów straszą wykonaniem?

Mateusz Stanisławski
2012/08/03 16:53

Dziś Risen 2: Mroczne Wody w wersji na PlayStation 3 i Xboksy 360 debiutuje w Europie. Wygląda na to, że jakość tych edycji, jak w przypadku konsolowej „jedynki”, pozostawia wiele do życzenia.

Niestety, dzisiejsza premiera konsolowych wersji RPG-a Risen 2: Mroczne Wody nie obejmuje kraju między Odrą a Bugiem – firma Cenega, która odpowiada za wydanie gry w Polsce, nadal nie sprecyzowała terminu dostarczenia egzemplarzy do sklepów. Wiadomo tylko, że debiut ma nastąpić w tym miesiącu i że – tak jak w przypadku edycji na blaszaki – doczekamy się pełnej polskiej wersji językowej.

GramTV przedstawia:

Twórcy Risen 2: Mroczne Wody nierzadko zapewniali, że konsolowe wersje gry będą reprezentowały porządną jakość wykonania technicznego i nie powtórzy się przykra sytuacja, jaka miała miejsce w przypadku – co tu dużo mówić – paskudnej pierwszej części serii na Xboksy 360. Cóż, trudno nie dojść do wniosku, że znów nie wszystko poszło po myśli autorów, patrząc na screeny opublikowane przez niemiecki serwis Videogameszone. Jak wymienia redakcja portalu, produkcja – choć została wyzuta z dużej liczby detali graficznych względem pecetowego odpowiednika – serwuje liczne bugi, ma problemy z wczytywaniem niskiej jakości tekstur i nie oferuje satysfakcjonującej liczby klatek na sekundę.

Przypominamy, że Risen 2: Mroczne Wody ujrzał światło dzienne na komputerach osobistych już pod koniec kwietnia. W tym miejscu znajdziecie naszą recenzję pecetowej wersji, z kolei tutaj zapoznacie się z poświęconymi grze artykułami z serii „Tydzień z”.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
04/08/2012 18:34
Dnia 04.08.2012 o 14:27, dark_master napisał:

> chyba 2 podejścia - Risen i Risen 2, Gothic 3 nie miał wersji konsolowej g3 na klocka był planowany, ale projekt został skasowany - o czymś to świadczy.

Planowany na konsole nigdy nie był. Była jedynie taka propozycja, ale dopiero, jak trwały już prace nad wersją pecetową.Przynajmniej tak mi się wydaje. Jeśli się mylę, to poproszę o linki ze źródlami.

Usunięty
Usunięty
04/08/2012 14:27

Dnia 04.08.2012 o 13:47, Driftwood napisał:

chyba 2 podejścia - Risen i Risen 2, Gothic 3 nie miał wersji konsolowej

g3 na klocka był planowany, ale projekt został skasowany - o czymś to świadczy.

Usunięty
Usunięty
04/08/2012 13:47
Dnia 03.08.2012 o 19:08, dark_master napisał:

> Niech mi nikt nie wmawia, że się lepiej nie dało tego wykonać bo obecne konsole > niedomagają, to jest po prostu na "odwal się" zrobione i dlatego tak wygląda. nie, to co widać wynika z dwóch rzeczy: 1. użyty silnik - po prostu nienadaje się do gier konsolowych, a juz na pewno nie do konwersji z peceta. Trzy podejścia i trzy faile o czymś chyba świadczą.

chyba 2 podejścia - Risen i Risen 2, Gothic 3 nie miał wersji konsolowej




Trwa Wczytywanie