![]()
Electronic Arts chce zarówno spełnić oczekiwania fanów Dead Space, jak i trafić do nowych odbiorców. Takie elementy, jak tryb współpracy, mają sprawić, że Dead Space 3 będzie najlepszą częścią.
Electronic Arts chce zarówno spełnić oczekiwania fanów Dead Space, jak i trafić do nowych odbiorców. Takie elementy, jak tryb współpracy, mają sprawić, że Dead Space 3 będzie najlepszą częścią.
![]()
Prezes EA Labels, Frank Gibeau, powiedział, że nie chce, by fani Dead Space byli rozczarowani nową częścią gry. Zapewnia, że „trójka” nadal będzie horrorem, ale dzięki wprowadzeniu trybu kooperacji i skupieniu się na akcji przypadnie ona do gustu szerszemu gronu odbiorców. Ma nadzieję, że gra okaże się wspaniała i największa ze wszystkich części Dead Space.
- Chcieliśmy w każdej części opowiedzieć inną historię o Isaacu, ale jednocześnie wprowadzić nowe elementy i możliwość rozgrywki przez sieć – mówi Gibeau w wywiadzie z CVG. – Wybraliśmy tryb kooperacji i próbowaliśmy uczynić markę przystępniejszą przez dodanie nieco większej ilości akcji, ale nie kosztem horroru. Dead Space nie może nie być horrorem.
- Wiemy, czego chcą fani, ponieważ zwracamy uwagę na to, co mają do powiedzenia. W nadchodzących miesiącach zamierzamy pokazać nieco materiałów, na których zobaczycie, jaki jest to koszmar. Na pewno nie zrezygnujemy ani z horroru, ani z gore, ale jednocześnie otwieramy się na większą grupę odbiorców przez dodanie niektórych elementów.
- Generalnie rzecz biorąc, zastanawiamy się, jak trafić do większej liczby graczy, ponieważ ostatecznie chcemy dotrzeć do około 5 milionów osób, by móc kontynuować inwestowanie w taką markę jak Dead Space. Jeśli nie osiągniemy tego celu, finansowo będzie nam dość ciężko, biorąc pod uwagę fakt, jak drogie jest tworzenie gier i ich promowanie. Jesteśmy zadowoleni z rozwoju marki, ale musimy paranoicznie podchodzić do zmian, gdyż nie chcemy stracić fanów.
Dead Space 3 planowane jest na luty 2013 roku, na platformy PC, PS3 i Xbox 360.