Ken Rolston: Kingdoms of Amalur: Reckoning ma wiele wspólnego ze Skyrim

Patryk Purczyński
2012/01/24 10:23
15
0

Między The Elder Scrolls V: Skyrim a Kingdoms of Amalur: Reckoning jest jedna zasadnicza różnica - przekonuje Ken Rolston z 38 Studios.

Ken Rolston: Kingdoms of Amalur: Reckoning ma wiele wspólnego ze Skyrim

- Co odróżnia Reckoning od Skyrim? Najprostsza odpowiedź jest taka, że Reckoning ma najlepszą, najfajniejszą, najszybszą, najbardziej namacalną i ekscytującą walkę spośród wszystkich gier RPG - mówi Ken Rolston na łamach serwisu GameFront. - Tempo, płynność poruszania się, bogactwo taktyki, fizyczny i wizualny teatr walki fantasy - to zawsze były najsłabsze ogniwa gier RPG. Reckoning oferuje świeżą, nową odpowiedź w tej kwestii - zapewnia.

Przedstawiciel 38 Studios podkreśla jednak, że Kingdoms of Amalur: Reckoning ma też dużo wspólnego ze słynnym już RPG-iem Bethesdy. - Obie gry są zdecydowanie zbyt ogromne, jest w nich zdecydowanie za dużo do zrobienia i obie uwodzą cię do tego stopnia, że nie potrafisz się od nich oderwać przez długie godziny - stwierdza.

GramTV przedstawia:

- Obie gry mają też bardzo rozbudowane linie fabularne, złożoną strukturę questów frakcji, mnóstwo zadań, wiele postaci i ksiąg, crafting, alchemię i całe zatrzęsienie sposobów na dopasowanie bohatera do upodobań gracza. Pod wieloma względami - zarówno tymi kluczowymi, jak i mniejszymi - Reckoning stara się zapewnić gatunkowi RPG powiew świeżości - dodaje Rolston.

O tym, na ile jego słowa pokrywają się ze stanem faktycznym, będziemy mogli się przekonać już 10 lutego. Właśnie tego dnia Kingdoms of Amalur: Reckoning zjawi się na naszych półkach sklepowych.

Komentarze
15
Headbangerr
Gramowicz
24/01/2012 22:05

A więc walka będzie super-hiper wizualną ucztą? OK, mam tylko nadzieję, że nie będzie polegała na tym, że nasz bohater wykona 23-ciosowe combo po wciśnięciu jednego przycisku.

Headbangerr
Gramowicz
24/01/2012 22:05

A więc walka będzie super-hiper wizualną ucztą? OK, mam tylko nadzieję, że nie będzie polegała na tym, że nasz bohater wykona 23-ciosowe combo po wciśnięciu jednego przycisku.

Gacol08
Gramowicz
24/01/2012 19:06

''''Reckoning ma najlepszą, najfajniejszą, najszybszą, najbardziej namacalną i ekscytującą walkę spośród wszystkich gier RPG''''. Według mnie to trochę chłopaka poniosło z tymi słowami, nie wiem gdzie oni tam widzą ten super,mega system walki jak to zwykła klikanka. Efektownym też bym tego nie nazwał ponieważ walka jest za mało brutalna. A o bogactwie taktyki się nie wypowiem musiał bym przejść całą grę, aby móc coś powiedzieć na ten temat.

Gacol08
Gramowicz
24/01/2012 19:06

''''Reckoning ma najlepszą, najfajniejszą, najszybszą, najbardziej namacalną i ekscytującą walkę spośród wszystkich gier RPG''''. Według mnie to trochę chłopaka poniosło z tymi słowami, nie wiem gdzie oni tam widzą ten super,mega system walki jak to zwykła klikanka. Efektownym też bym tego nie nazwał ponieważ walka jest za mało brutalna. A o bogactwie taktyki się nie wypowiem musiał bym przejść całą grę, aby móc coś powiedzieć na ten temat.

Vens
Gramowicz
24/01/2012 18:45

Warto wzorować się na dobrych grach, a jedną z nich jest właśnie Skyrim i właśnie dobrze, że próbują go w jakiś sposób naśladować. Ważne, aby go nie kopiowali, a tylko zapożyczyli "myśl". Moim zdaniem Reckoning będzie bardzo dobrą grą pełną akcji i ciekawych pomysłów. Na pewno warto będzie zagrać.

Vens
Gramowicz
24/01/2012 18:45

Warto wzorować się na dobrych grach, a jedną z nich jest właśnie Skyrim i właśnie dobrze, że próbują go w jakiś sposób naśladować. Ważne, aby go nie kopiowali, a tylko zapożyczyli "myśl". Moim zdaniem Reckoning będzie bardzo dobrą grą pełną akcji i ciekawych pomysłów. Na pewno warto będzie zagrać.

GanD
Gramowicz
24/01/2012 11:32

"Obie gry mają też bardzo rozbudowane linie fabularne..."Chyba grałem w innego Skyrim''a niż autor tej wypowiedzi. Wiele rzeczy jest tam rozbudowanych, tylko fabuła jak zwykle woła o pomstę do nieba (choć i tak jest lepiej niż we wcześniejszym the Sims: Oblivion). W takim razie przynajmniej nie zmarnuję kasy na to.

TobiAlex
Gramowicz
24/01/2012 11:19

Fang widocznie grałeś w jakąś inną grę. A co do walki to gościu ma racje. Demo przeszedłem chyba z 10 razy za każdym razem tworząc inne "komba" podczas walki.

Phobos_s
Gramowicz
24/01/2012 11:15
Dnia 24.01.2012 o 10:52, kochampinie22 napisał:

Co trzeba zrobić aby dostać te przedmioty do me3? Ukończyć demo i dostanę jakiś klucz czy jak?

Jeśli masz konto na social.bioware.com to jak uruchomisz demo to logujesz się na to konto i automatycznie przedmioty są dopisywane do niego.@newsJa tam tej grze dużej sprzedaży nie wróżę. Jest mocno średnia. Niektóre rozwiązania są fajne, ale styl graficzny mnie trochę odpycha. I ogólnie jakoś tak dłużyło mi się to demo.Może jak cena spadnie do ok 50 zł to wtedy się zainteresuję, ale tylko jeśli nie będę miał żadnych innych cRPGów do ogrania.

vervurax
Gramowicz
24/01/2012 11:04

Po uruchomieniu demka wyskakuje informacja o odblokowaniu pancerza do ME3, pewnie jest do zapisywane gdzieś w danych profilu. Po przejściu questów wyskakuje drugie info o kolejnym przedmiocie, chyba jakaś broń.Mówię o wersji na Xbox 360, nie wiem jak jest na PC, pewnie w Originie zapisze.

Elton1
Gramowicz
24/01/2012 10:57

Gra zapowiada się świetnie. Faktycznie system walki jest bardzo dobry, a animacje sprawiają, że w końcu gra magiem też wprowadza jakąś akcję, bo do tej pory w większości action-rpg mag stałsobie z tyłu, a jak ktoś do niego dobiegł, to albo rzucaliśmy przyspieszenie\teleportację, albo coś w tym stylu, żeby dalej razić go zaklęciami z odległości, albo ginęliśmy. Druga sprawa to grafika, fakt są techniczne niedociągnięcia, ale design mnie zauroczył. Było to pewnie spotęgowane faktem, że od jakiegoś czasu mam kompletnie dosyć światów dark fantasy i czekałem na coś w stylu Forgotten Realms. Co do fabuły, to ostatni quest główny jaki można było zrobić w demku pokazywał, że mogą być w niej jakieś zwroty akcji lub głębia, ale demo było za krótkie, żeby to dokładnie ocenić.

Kadaj
Gramowicz
24/01/2012 10:56

Mi się nie chciało skończyć dema, nawet pomimo dodatków do ME (choć z drugiej strony - to tylko głupie przedmioty). Pełnej wersji podziękuję.

kochampinie22
Gramowicz
24/01/2012 10:52

Co trzeba zrobić aby dostać te przedmioty do me3? Ukończyć demo i dostanę jakiś klucz czy jak?

Fang
Gramowicz
24/01/2012 10:42

Ta gra jest tak słaba że nie rozumiem tego coraz większego hypu na nią. Gdyby nie przedmioty do Mass Effect-a pewnie nawet nie był bym w stanie dema ukończyć. Nieciekawy świat, głupie zadania, płaskie postaci i drętwy system walki. Osobiście nie podoba mi się Fable ale Kingdoms of Amalur to dla mnie taka jego gorsza kopia.

kesik93
Gramowicz
24/01/2012 10:36

Mi demko bardzo się spodobało. Może nie poziom Skyrima ale walka rzeczywiście jest lepsza.