EA zapomniało o kodach aktywacyjnych Star Wars: The Old Republic?

Patryk Purczyński
2011/12/30 15:36

Na forum Star Wars: The Old Republic pojawił się wątek, w którym użytkownicy skarżą się na brak klucza aktywacyjnego gry. Jak na ironię, większość z nich to nabywcy Edycji Kolekcjonerskiej.

EA zapomniało o kodach aktywacyjnych Star Wars: The Old Republic?

Gustowne opakowanie słusznych rozmiarów - jest; gadżety kolekcjonerskie, w tym fenomenalna figurka - są; pudełko na płytę - jest; płyta - jest; klucz aktywacyjny... zaraz, gdzie jest klucz aktywacyjny?! Takie przeżycia zaserwowało Electronic Arts niektórym nabywcom Star Wars: The Old Republic. Skargi pojawiły się już przed świętami na oficjalnym forum gry.

Wydawca nie wyjaśnia, dlaczego brakuje niezbędnych kodów (mniemamy, że to zwykłe, ludzkie zaniedbanie), instruuje natomiast, co trzeba w takiej sytuacji zrobić. Problem należy zgłosić w e-mailu przesłanym na adres support@swtor.com. W jego treści powinien się znaleźć szczegółowy opis problemu, a w załączniku skan rachunku, potwierdzającego zakup gry.

GramTV przedstawia:

Jako ciekawostkę dodajmy, że najczęściej brak kodu aktywacyjnego na forum Star Wars: The Old Republic zgłaszali nabywcy Edycji Kolekcjonerskiej. Cóż, w czasie gdy czekali na rozwiązanie swojego problemu mogli się chociaż pobawić figurką i posłuchać ścieżki dźwiękowej...

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
01/01/2012 14:00
Dnia 01.01.2012 o 13:53, kosaqz napisał:

Battlefield 3 i bad company 2 :). Assassins creed?

Od kiedy Assasyna robili elektroniki?

Usunięty
Usunięty
01/01/2012 13:53
Dnia 31.12.2011 o 22:18, L33T napisał:

A meritum jest takie że EA jest na dnie bo to co oferuje to właśnie chłam robiony dla niedzielnych graczy. Powiedz, tylko tak szczerze czy jakaś ostania gra od EA stanowi wyzwanie lub wprowadza coś nowego do swojego gatunku ?

Battlefield 3 i bad company 2 :). Assassins creed?

L33T
Gramowicz
31/12/2011 22:18

A meritum jest takie że EA jest na dnie bo to co oferuje to właśnie chłam robiony dla niedzielnych graczy. Powiedz, tylko tak szczerze czy jakaś ostania gra od EA stanowi wyzwanie lub wprowadza coś nowego do swojego gatunku ?Dla mnie nacisk na fabułę był już w Guild Wars (tak wiem to nie MMO), więc nie SW ToR nie jest powiewem nowości to porostu gra z fabułą w klimatach SW które są popularne.Czego ludzie oczekują ? Widać właśnie na przykładzie WoW a sumuje się w jednym zdaniu "Its to hard plz nerf it", czemu target EA psioczył na Dark Souls ? Bo trzeba się było wykazać odrobiną myślenia, nic z właściwiej fabuły i lore nie było podane na tacy. Przykry fakt ale proces o nazwie "myślenie" zamiera.Obym się mylił ale jeśli nie poprowadzą dobrze tej gry to skończy jak SW Galaxies. Zresztą, poczekamy do końca darmowego miesiąca/wymyszonych subskrypcji i wtedy zobaczymy jak gra się przyjęła.




Trwa Wczytywanie