The Elder Scrolls V: Skyrim - recenzja

Łukasz Wiśniewski
2011/11/23 13:30

Bethesda nie od dziś robi gry duże, zaplanowane na wiele godzin zabawy. The Elder Scrolls V: Skyrim jest jednakże klasą samą w sobie - ta recenzja powstała na podstawie ponad 100 godzin sprawdzania rozmaitych elementów gry.

Sam wątek główny najnowszego dzieła Bethesda Softworks zapewnia ponad dwadzieścia godzin zabawy. Pozostałe linie fabularne też przypominają raczej odrębne gry, przewidziane na dobre kilkanaście godzin walczenia, rozmawiania, kombinowania i podziwiania widoków. Na dodatek twórcy musieli chyba sporo podglądać u współpracowników ze studia Obsidian, bo po raz pierwszy w historii firmy zafundowano nam tak ciekawą i dynamicznie ukazaną fabułę. Nawet znalazło się miejsce na charakterystyczne postacie - a to dotąd było piętą achillesową Bethsoftu. The Elder Scrolls V: Skyrim to całkowicie nowa jakość w historii cyklu i samego studia..

Moją monstrualnych rozmiarów recenzję tej gry monstrualnych rozmiarów, znajdziecie klikając w czerwoną belkę poniżej:

GramTV przedstawia:

Komentarze
134
Tenebrael
Gramowicz
04/07/2012 13:48
Dnia 04.07.2012 o 11:11, Zgreed66 napisał:

Ale fakt, ciut sie zdziwilem, ze ktos odpisuje na posta w tym temacie ;D

Efekt cholernie nudnego dnia w robocie :P

Usunięty
Usunięty
04/07/2012 11:11
Dnia 04.07.2012 o 10:51, Tenebrael napisał:

A i się czepnę, a co - opcja dystansu rysowania powinna być w porządnej grze PC w menu opcji, a nie tylkow configu :P (jak widzisz, choć dopiero po pół roku, ale dopełniłem marudowego obowiązku :))

Draw Distance zawsze był to i wydaje mi sie jest, ta funcja musi raczej byc od czegos innego ;pAle fakt, ciut sie zdziwilem, ze ktos odpisuje na posta w tym temacie ;D

Tenebrael
Gramowicz
04/07/2012 10:51
Dnia 23.11.2011 o 17:23, Zgreed66 napisał:

Czekam na Tenebraela, az sie rzuci, ze syfny port konsolowy, bo w configach trzeba śmiagać.

O żesz kur...czę, jestem aż tak znany, że się czeka na moje posty? :D Odgrzewam sobie stare tematy z nudów, a tu widzę, że się mnie nawoływało :PA i się czepnę, a co - opcja dystansu rysowania powinna być w porządnej grze PC w menu opcji, a nie tylkow configu :P (jak widzisz, choć dopiero po pół roku, ale dopełniłem marudowego obowiązku :))




Trwa Wczytywanie