Twórcy Hitman Absolution: Słuchamy fanów, ale nie ulegniemy ich dyktatowi

Patryk Purczyński
2011/08/18 14:51
9
0

- Gra musi być świetna, nie ma innej opcji - mówi Tore Blystad, twórca Hitman Absolution. Producenci liczą się z opinią fanów, jednak wszystkich ich pomysłów na pewno nie zaakceptują.

Twórcy Hitman Absolution: Słuchamy fanów, ale nie ulegniemy ich dyktatowi

Wysłannikom VG247 udało się podczas gamescomu dopaść Tore Blystada z IO Interactive, pracującego nad najnowszą odsłoną serii o Agencie 47, Himtan Absolution. Jednym z poruszonych tematów był stosunek twórców gry do opinii fanów. - W biurze zawsze są osoby, które śledzą komentarze na forach, szczególnie tych poświęconych Hitmanowi - zapewnił Blystad.

- Chcemy wiedzieć, co sądzą, pragniemy zrobić grę, która zaspokoi ich pragnienia, a nie taką, która nam się podoba, a nikogo innego nie obchodzi. Słuchamy fanów, ale nie poddamy się ich dyktatowi. Mamy np. grupę, domagającą się tego, by Hitman: Absolution był najtrudniejszą grą w całej serii. Ciężko to zrealizować, jeśli pracuje się nad projektem tej wagi - stwierdził.

GramTV przedstawia:

Choć do premiery Absolution pozostało jeszcze sporo czasu, tytuł ten już został przez część odbiorców przeklęty za zbyt daleko idącą liniowość, a także, a może przede wszystkim, funkcję Instynkt, alarmującą Agenta 47 o zbliżającym się niebezpieczeństwie (pamiętajmy jednak, że można ją wyłączyć). W świetle tych komentarzy Blystad zapewnił, że całej ekipie zależy na tym, by nowy Hitman odznaczał się wysoką jakością.

- Gra musi być świetna, nie ma innej opcji. Wszyscy w naszym zespole i studiu są na tym skupieni. To dla nas najważniejsza sprawa - skwitował. Czy cel uda się osiągnąć? Przekonamy się w przyszłym roku, gdy Hitman Absolution zadebiutuje na pecetach, Xboksie 360 i PlayStation 3.

Komentarze
9
Bodzio-Gracz
Gramowicz
19/08/2011 20:02

Mnie także żadna częśc nie zawiodła , i na pewno zakupię nowego Hitmana do swojej kolekcji :)

Czaroxxx
Gramowicz
19/08/2011 19:28
Dnia 18.08.2011 o 19:31, zermithon napisał:

> Przede wszystkim żeby była masa misji z mega ale to MEGA MEGA wachlarzem opcji i rozwiązań. Marzyciel...

Żadna poprzednia część mnie nie zawiodła. Czemu ta miałaby być gorsza. Ja wierze

Usunięty
Usunięty
18/08/2011 19:51

Nie widzę problemu w zrobieniu najtrudniejszej gry z serii skoro są poziomy trudności.Tylko że i zwiększona trudność nie pomoże bo gra wygląda mało hitmanowo.




Trwa Wczytywanie