
Wydawnictwo Bauer satysfakcjonują wyniki sprzedaży magazynu. Okazuje się, że pierwszy numer Playboksa, który ujrzał światło dzienne ostatniego dnia marca bieżącego roku, sprzedał się w liczbie 20 tys. egzemplarzy (przy 2,5 razy większym nakładzie). Ten rezultat jest głównym powodem, dla którego dwumiesięcznik przekształcono w czasopismo ukazujące się co miesiąc. Tym samym magazyn staje się bezpośrednią konkurencją dla innych miesięczników traktujących o grach na konsole – PSX Extreme i Neo Plus.
Zapowiedziano przy tym, że kolejny – już trzeci – numer magazynu Playbox pojawi się w sprzedaży 9 sierpnia. Liczące 116 stron czasopismo będzie kosztowało 9,90 zł (nakład ponownie wyniesie 50 tys. egzemplarzy) i doczeka się reklamy między innymi w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, 4fun.tv). Okładkę sierpniowego numeru poznamy najprawdopodobniej jeszcze w tym miesiącu.
