Według twórców Brink strzelanki muszą nabrać kolorów. Dosłownie!

Mateusz Kołodziejski
2011/05/06 16:27

Macie dosyć szarych i ponurych gier FPS? z Pewnością nie mogła ich już znieść ekipa Splash Damage, dlatego też ich Brink jest wręcz bajecznie kolorowy.

Według twórców Brink strzelanki muszą nabrać kolorów. Dosłownie!

Dyrektor artystyczny Splash Damage, Oliver Leonardi, w ostatnim wywiadzie stwierdził, że nadszedł czas, aby rozliczyć się wreszcie ze stereotypem, według którego gra akcji musi być przedstawiona w monochromatycznych barwach. Czas, by do strzelanek wróciły kolory - ogłasza.

Brink ma solidne podstawy, by stać się jednym z najbarwniejszych FPSów. Jego akcja rozgrywa się na wyspie o nazwie Ark, która ulokowana została na środku Pacyfiku. Miejsce to jest zatem zalewane zarówno bezpośrednio światłem słonecznym, jak i jego blaskiem pochodzącym od lustra wody. Oliver Leonardi zapewnia, że refleksy świetlne rozjaśniające każdy fragment miejsca akcji będą czymś powszechnym.

GramTV przedstawia:

O tym, czy Brink faktycznie będzie emanował feerią barw przekonamy się już 13 maja, kiedy ukaże się na PC, PS3 i Xboxie 360.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
07/05/2011 21:15

Hmmm no nie wiem ja alurat nie odnoslem wrazenia zeby byl przesadnie kolorowy, a napewno nie bardziej niz TF2 czy Borderlands. A wszyscy byli gracze ET powinni sie ta gra bardzo zainteresowac bo w sumie gameplay ten sam tylko realia inne no i tworcy wprowadzili troszke nowych rozwiazan.Btw. Kolejny fail - gra juz wyciekla do sieci na 3 dni orzed premiera :/ - http://thebrink.pl/news/52-piraci-znowu-gora.html

Usunięty
Usunięty
07/05/2011 08:27

Najlepsze dobór barw jest w Killzone 3 wg. mnie, gdyż w zależności od tego co widzimy włączają nam się flirtry, które tonują niepotrzebne kolory, dlatego nic nie będzie niepotrzebnie rzucać się w oczy. Oczywiście twórcy umiejętnie też wykorzystali kontrast oraz efekt rozmycia. Wszyscy się dziwią, jak można zrobić tak ładna grę na PS3, a to tylko pozory, z bliska widać średnią rozdzielczość tekstur i dużo aliasingu, ale twórcy perfekcyjnie odwrócili naszą uwagę :D

Usunięty
Usunięty
07/05/2011 05:58

Poruszany jest temat grafiki i użytych barw. Czy któryś z przedmówców widzi Metro 2033 (jakie by nie było) w kolorach rodem z bajki o wesołych kucykach? Może Bordrlands nie zaszkodziłoby więcej mroku ale jak na strzelarkę gra jest dość kolorowa.Twórcy Brinka o jednym, Wy o drugim.




Trwa Wczytywanie