Dlaczego Prey 2 ma tak mało wspólnego z pierwszą częścią?

Adam "Harpen" Berlik
2011/04/19 16:16

Nie tak dawno dowiedzieliśmy się, że w Prey 2 nie będzie portali zmiennej grawitacji. Dziś powracamy do tematu, gdyż głos w sprawie zabrał jeden z założycieli Human Head Studios.

Dlaczego Prey 2 ma tak mało wspólnego z pierwszą częścią?

Chris Reinhart, współzałożyciel Human Head Studios, które jest odpowiedzialne za pierwszą część Prey, a obecnie pracuje nad kontynuacją, ujawnił, że twórcy podjęli decyzję o wprowadzeniu zmian, gdyż chcieli, by gra - podobnie jak pierwowzór - zachwyciła graczy. Po premierze Preya wiele osób podchodziło do Reinharta mówiąc, że ciekawe, czemu nikt inny wcześniej nie wpadł na takie rozwiązania. Podobnie ma być w przypadku Prey 2. Dlatego też autorzy chcą zabrać graczy do zupełnie nowego miejsca.

Human Head Studios przy produkcji Preya 2 inspirują się takimi tytułami, jak Mirror's Edge, Mass Effect, Riddick, Red Dead Redemption oraz Blade Runner. Reinhart wyjaśnia, że gra zaoferuje otwarty świat z otartymi przestrzeniami, a dzięki rzucanym przez różne elementy otoczenia cieniom będziemy mogli niepostrzeżenie zlikwidować przeciwników.

Bohaterem pierwszego Preya jest indianin Domasi "Tommy" Tawodi, który walczy z obcymi na statku kosmicznym. W "dwójce" wcielimy się natomiast w Killiana Samuelsa, zwinnego szeryfa i strażnika więziennego, który opanował sztukę Parkour (Mirror's Edge). Zmiana bohatera jest podyktowana chęcią rozwinięcia marki, ale mimo Tommy wciąż jest ważną częścią uniwersum Prey i Prey 2. Skoro już o uniwersum mowa. Human Head Studios tworząc Prey 2 chce zbadać inne części świata Prey oraz rozwinąć go.

GramTV przedstawia:

Prey 2 ukaże się w przyszłym roku na PC, Xboksie 360 i PlayStation 3. Do wiadomości dołączyliśmy najnowsze screeny z gry.

Komentarze
18
Usunięty
Usunięty
09/05/2011 17:01
Dnia 19.04.2011 o 17:42, Kadaj napisał:

> ... po drugie rynek gier "rąbanych" jest raczej przypchany cRPG''ami... Rune 2 z jakąś delikatną i nie upierdliwą domieszką RPGa wcale by nie był taki zły. ^^

o tym mówię, bo z Rune robienie cRPG byłoby tylko zabijaniem oryginalnej gry...

Usunięty
Usunięty
09/05/2011 17:01
Dnia 19.04.2011 o 17:42, Kadaj napisał:

> ... po drugie rynek gier "rąbanych" jest raczej przypchany cRPG''ami... Rune 2 z jakąś delikatną i nie upierdliwą domieszką RPGa wcale by nie był taki zły. ^^

o tym mówię, bo z Rune robienie cRPG byłoby tylko zabiajaniem orginalnej gry...

Usunięty
Usunięty
20/04/2011 08:58

Dlaczego tego nie nazwali inaczej? Bo może chcą z tego zrobić porządną markę, ze światem, który coś rzeczywiście zawiera, a nie tylko kolejny shooter. Nie powiem, Prey mi się podobał, ale to raczej taka gra na 7, niż jakiś poważny hit, który wymaga, aby sequel korzystał z tych samych mechanik itp. aby być dobrą grą. Przynajmniej tak się zapisał w mojej pamięci - czyli albo taki rzeczywiście był, albo nie był grą na tyle pamiętliwą, żeby zawracać sobie nią głowę.




Trwa Wczytywanie