Dlaczego nie było pierwszego Bad Company na PC

Igor Wiśniewski
2011/02/12 13:00

Główny zarządzający w DICE w wywiadzie z GameInformerem mówi co było przyczyną braku Battlefield: Bad Company na PC.

Jak twierdzi Karl-Magnus Troedsson, jednym z głównych powodów były problemy z dostosowaniem silnika Frostbite do konsol. Firma chce tworzyć gry wysokiej jakości, takie z których klient jest zadowolony po zakupie i chce w nie grać. Dlatego postawili sobie za cel jak najlepsze wykorzystanie mocy każdej z platform. Niestety dla graczy pecetowych, najwyraźniej optymalizacja Frostbite pod konsole zajęła tyle czasu i środków, że zabrakło ich na wersję PC. Troedsson mówi, że gdyby mogli zrobić grę raz jeszcze to na pewno trafiła by na blaszaki.

Dlaczego nie było pierwszego Bad Company na PC

GramTV przedstawia:

Cóż, czasu się nie cofnie. Ważne, że druga część już na PC trafiła i spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem.

Komentarze
32
Usunięty
Usunięty
20/02/2011 19:44

Z tego co piszesz wynika, ze to co dostali dodatkowo konsolowcy to tez byly drobiazgi - jeden nowy tryb i jakiejs skorki. Przyznaje, ze EA nie traktuje pecetowcow rownie dobrze co konsolowcow, ale akurat do DICE i do BC2 pretensji nie mam.

Usunięty
Usunięty
12/02/2011 23:18

Nie ma czego zalowac Panowie- BC1 bylo fajne, ale BC2 jest znacznie lepsze. Nie duza strata, zwlaszcza ze DICE nie stoi w miejscu i ma w zwyczaju ulepszac swoje kolejne produkcje, wiec -prawdopodobnie- B3 bedzie co najmniej o klase lepszy niz BC1;

Usunięty
Usunięty
12/02/2011 20:52

Weszła tylko wersja BETA Crysis 2. Było o tym głośno kiedyś... Na YouTube są już filmiki z rozgrywki..




Trwa Wczytywanie