Guerrilla Games: Killzone 3 będzie "bardziej płynne"

Michał Ostasz
2011/01/18 21:18

Pracownicy studia Guerilla Games zapewniają: grając w Killzone 3 nie uświadczymy żadnych opóźnień, zarówno jeśli chodzi o wyświetlaną grafikę, jak i sterowanie.

Guerrilla Games: Killzone 3 będzie

W wywiadzie udzielonym magazynowi EDGE Mathijis de Jonge, reżyser gry, powiedział:

Cały czas dbamy o to, aby framerate (ilość wyświetlanych klatek animacji na sekundę - dop. red.) był stały. Porównaliśmy go z Killzone 2 i muszę przyznać, że rozgrywka jest znacznie bardziej płynna. Poprawiliśmy także system chowania się za osłonami - można się za nie wślizgnąć, przeskoczyć i wreszcie wykonać brutalny atak na przeciwnika. Zdecydowanie zmniejszyliśmy liczbę momentów, które was irytowały.

Po chwili skrytykował on nawet Killzone 2.

"Dwójka" miała problemy ze sterowaniem, myślę że teraz już je rozwiązaliśmy. W grze były lagi, chcieliśmy to naprawić, ale trwało to za długo. Baliśmy się, że stracimy ludzi, a także o to, że konkurencja może prześcignąć nas o kilka długości

GramTV przedstawia:

Herman Hulst, szef studia Guerrilla Games, dodał że prawdziwym wyzwaniem dla ekipy tworzącej część trzecią było stworzenie poziomów, które będą się znacznie różniły między sobą - jego zdaniem to największa innowacja w stosunku do Killzone 2.

Przypomnijmy - "trójka" ukaże się w Europie już 25 lutego i będzie przeznaczona wyłącznie na konsolę PlayStation 3. Warto zaznaczyć również, że tytuł ten skorzysta z dobrodziejstw technologii 3D, a także kontrolera Move.

Killzone 3 jest dostępny w przedsprzedaży w sklepie gram.pl:

  • Zamów grę Killzone 3

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
19/01/2011 12:25

Cieszę się, że Kz3 będzie lepiej chodził i mam na mysli nie framerate (bo był w sam raz), tylko brak chamskiego input-laga;

marcin-malysza
Gramowicz
19/01/2011 11:27

Tak jak napisałem, jednemu będzie się podobał całkowicie uproszczony, nie mający nic wspólnego z rzeczywistością model dzierżenia broni przedstawiany nam w takich produkcjach jak CoD bądź MoH a innym spodoba się owe odwzorowanie gabarytów broni w K2. Ja jestem fanem bardziej realistycznych rozwiązań, np. w Snajperze podobał mi się fakt zaimplementowania korekty na wiatr w postaci czerwonej kropki podczas celowania.Ale co kto lubi...

Usunięty
Usunięty
19/01/2011 10:18

Nigdy nie rozumiałem, o co ludziom chodzi z tym utrudnionym sterowaniem z killzonie 2. Dla mnie gra jak gra, sterowanie całkowicie normalne, jak w każdym fps-ie, chociaż to może kwestia tego, że w mało strzelanek grałem na padzie.a na trójkę czekam




Trwa Wczytywanie