Kampania reklamowa PSP ze spotami podobnymi do tych z Kevinem Butlerem

Grzegorz Bonter
2010/05/21 16:30
0
0

Sony postanowiło kontynuować rozpoczętą jakiś czas temu kampanię reklamową z Butlerem w roli głównej. Kolejne spoty będą miały nowego bohatera i skupią się na PlayStation Portable.

Kevin Butler, czyli wiceprezes ds. Realistycznych Ruchów, Inspiracji i Perspiracji, regionalny manadżer ds. wojny oraz szef działu broniologii, świetnie sprawdza się w roli "maskotki" PlayStation 3. Nic więc dziwnego, że Sony chce iść za ciosem i zamówiło w firmie PR-owskiej Deutsch LA podobną kampanię reklamową, ale skoncentrowaną na PSP. Kampania reklamowa PSP ze spotami podobnymi do tych z Kevinem Butlerem

Jej bohaterem nie będzie jednak Kevin Butler. On odpowiada za PS3. Reklamy PSP będą skierowane do nastolatków, więc ich bohaterem także będzie nastolatek, a konkretnie 12-letni fanboy Sony, Marcus Rivers. W pierwszym spocie, jaki powinniśmy zobaczyć już niedługo, Rivers spotyka się z Butlerem i zaczyna narzekać na dzieciaki w autobusie, które nazywa noobami, bo grają na komórkach. Dzięki temu otrzymuje on pracę w Sony i podobnie jak jego kolega, będzie piastował różne stanowiska w zależności od reklamowanego tytułu.

W jednym z kolejnych spotów Rivers będzie wiceprezesem Sony ds. relacji pomiędzy rodzeństwem i będzie odpowiadał na narzekania nastolatka, któremu starszy brat zabrał PSP aby grać w ModNation Racers. Przy okazji znów będzie on drwił z gier na komórki. Innym tytułem reklamowanym w ten sposób będzie Metal Gear Solid: Peace Walker. Chyba nie będzie mu trudno przebić japońską reklamę tej gry...

GramTV przedstawia:

Data premiery pierwszych spotów nie została ujawniona.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!