Brink na konsolach dorównuje wersji PC

Patryk Purczyński
2010/04/23 16:36
0
0

Wejście w świat gier konsolowych nie było zadaniem łatwym - wyjawiają twórcy FPS-a Brink. Zaznaczają jednak, że udało im się osiągnąć taki sam poziom jakości na Xboksie 360 i PS3, jak na pececie.

Splash Damage słynęło dotychczas przywiązania do komputerów osobistych. Przełom nastąpił wraz z przystąpieniem do prac nad strzelaniną Brink. Powstaje ona z myślą o pecetach, Xboksie 360 i PS3. Jak przyznaje dyrektor działu kreacji tej ekipy, postawienie tego odważnego kroku nie było wcale proste. Brink na konsolach dorównuje wersji PC

"Przemiana ze studia zajmującego się wyłącznie produkcją gier na PC w takie, które równocześnie pracuje nad wersją PC i konsolowymi było sporym wyzwaniem" - mówi Richard Ham. "Naszym największym sukcesem jest osiągnięcie tego celu. W tej chwili na wszystkich trzech platformach gra działa świetnie. Trudno jest tak naprawdę wskazać między nimi różnice, dopóki nie spojrzysz na ręce użytkownikowi i zobaczysz jak steruje grą" - dodaje dyrektor działu kreacji.

Brink powinien ujrzeć światło dzienne jeszcze w tym roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!