Pięć lat minęło od zapowiedzi All Points Bulletin. Strzelanina MMO zbliża się w kierunku ostatniej prostej ku półkom sklepowym. Niecały miesiąc temu jej twórcy zapraszali na ostatnią rundę beta-testów. Do premiery nie pozostało zatem wiele. Nie ulega wątpliwości, że produkcja studia Realtime Worlds w obecnym stanie różni się od tego, w jakim znajdowała się na początku swej drogi.

"Wówczas design był o wiele słabszy, ponieważ w kwestii benchmarków w przestrzeni sieciowej nie działo się zbyt dużo" - wspomina Dave Jones, producent All Points Bulletin. "Oczywiście po drodze obserwowaliśmy premiery wielu gier, a to sprawiało zmianę naszych celów". Nie wszystkie udało się jednak zrealizować. Jones nie zamierza jednak rozpaczać z tego powodu, dostrzegając wręcz jego dobre strony.
"Prawdopodobnie jedyną rzeczą, której nie wprowadziliśmy, gdyż nie starczyło nam czasu, są walki o strefy wpływów. W pewnym sensie jestem jednak zadowolony z tego, że wstrzymaliśmy się z tym na czas po premierze. Wcześniej sądziliśmy, że będzie to istotna część gry, ale później doszliśmy do wniosku, że jest to świetna rzecz do upublicznienia w późniejszym terminie" - stwierdza Jones.
All Points Bulletin powinien zadebiutować jeszcze w tym roku.