Noctua pokazuje, jak dbać o klientów

Austriacka firma Noctua, znana przede wszystkim wśród miłośników niestandardowych systemów chłodzenia CPU, pokazuje, co to znaczy dbałość o klienta.

Ot, w sumie to bardziej ciekawostka, niż poważny news, warto jednak od czasu do czasu pokazać, że dla niektórych producentów zadowolenie klienta jest ważniejsze, niż powoływanie się na kruczki w prawie handlowym, czy szybki zysk.

Noctua pokazuje, jak dbać o klientów

Kiedy do firmy zaczęły docierać sygnały, iż część klientów ma problemy z zamocowaniem układów chłodzących NH-U12P SE2 i NH-U9B SE2, uważnie przyjrzano się całej sprawie. Okazało się, że problemem jest ułożenie elementów na niektórych płytach głównych z podstawką AM2/2+/3. Rozbudowane radiatory, tudzież inne elementy nie pozwalały na zamontowanie alternatywnego systemu chłodzącego. Noctua natychmiast udostępniła specjalny zestaw nazwany NM-A90 Upgrade-Kit, który pozwala na odwrócenie zestawu chłodzącego o 90 stopni. Co więcej, po przesłaniu na adres mailowy Noctua skanów dowodu zakupu wspomnianych systemów, zestaw naprawczy zostanie dostarczony do klienta na koszt firmy. Pozostaje nam chyba tylko życzyć sobie, aby każdy producent podzespołów komputerowych tak reagował w podobnych sytuacjach.

GramTV przedstawia:

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
02/04/2010 12:40

Jak się o klienta dba, to się ma klientów coraz więcej.. a jak nie to potem się mówi "mamy kryzys".. :P

Usunięty
Usunięty
02/04/2010 12:16

@AkamaruDa sie da, problem w tym ze sa wyjatki, i wlasnie dlatego firma wypuscila ten kit, oby wiecej firm tez tak dbalo o klienta, w koncu "Klient nasz Pan" Do **** zobowiazuje, a jak nie to sie mowi nara i walic taki sklep. Nienawidze sklepow ktore stosuja polityke "kupiles to sie mecz". A komputronik, racja jest to dobry sklep, ale cen najlepszych nie ma niestety.

Usunięty
Usunięty
02/04/2010 11:21

Łaski nie robią. Jeśli wydali produkt którego nie da sie poprawnie zamocować to co im innego zostaje ?




Trwa Wczytywanie