Świadomość własnych silnych i słabych stron - ważna rzecz. Pogląd ten wydają się również wyznawać przedstawiciele studia Crytek. "Wiemy, co było dobre w Crysise, co musieliśmy poprawić, a co dostarczało sporo zabawy" - mówi producent Nathan Camarillo. "Mamy rdzeń, którego nie musimy dłużej poszukiwać".

Camarillo twierdzi, że Crysis 2 będzie zawierał "pięć dużych rzeczy, które gracze zapamiętają na zawsze". Prezes studia Crytek, Cevat Yerli, zdradza natomiast, że za inspirację w pewnych fragmentach twórcom shootera posłużyły filmy, których akcja również dzieje się w Nowym Jorku: I Am Legend i Pojutrze.
"Oba obrazy były unikatowe, oba prezentowały własną wersję Nowego Jorku" - mói. "W naszym wydaniu miasto jest w harmonii z Nanoskafandrem. Zmieniliśmy wyspę w sposób, który zaskoczy graczy. Oczekujcie czegoś dużego. To będzie Nowy Jork, jakiego nie widzieliście w żadnej grze ani filmie" - zapewnia.
Zapraszamy do zapoznania się z bliższymi szczegółami na temat Crysis 2. Gra pojawi się w sprzedaży w ostatnim kwartale bieżącego roku.