Analityk Wedbush Morgan Michael Pachter nie ma dobrych prognoz dla producenta i wydawcy Borderlands. W jego oczach produkcja ta sprzedałaby się znacznie lepiej, gdyby została wydana w innym okresie (premierę wyznaczono na ostatnie dni października). W tych okolicznościach gra została natomiast "wysłana na śmierć".

"Moim zdaniem Borderlands to tego typu produkcja, która powinna mieć własne okienko wydawnicze. Konkurowanie z innymi tytułami to w tym wypadku zły pomysł" - stwierdził Pachter. Jego zdaniem dzieło Gearbox Software nie jest osadzone w gatunku RPG tak mocno, jak starają się to przedstawić jego twórcy. To kolejny powód, dla którego gra powinna uniknąć wypełnionego gorącymi tytułami okresu przedświątecznego.
Poza tym, zarówno w kategorii FPS, jak i RPG (Borderlands postrzegane jest jako połączenie obu gatunków) tytuł ten ma bardzo silną konkurencję. "Jeśli rozpatrywać go w kategorii RPG, Dragon Age skopie mu tyłek. Jeśli uznamy go za shootera, Call of Duty, albo jakaś inna gra, skopie mu tyłek" - powiedział Pachter.
Pierwsze recenzje gry napawają mimo wszystko optymizmem. Więcej na ich temat przeczytacie tutaj.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!