Speedway Liga - recenzja

gram.pl
2009/06/03 18:30
9
0

Jeżeli przeszkadza Ci głośny hałas motocyklowych monstrów, a spaliny z rury wydechowej kojarzą się jedynie z zanieczyszczaniem środowiska, jedno jest pewne – ta gra nie jest dla Ciebie.

Poniżej prezentujemy fragment recenzji autorstwa Zaixa:

"Słowa pochwały należą się oprawie graficznej, która na najwyższych ustawieniach naprawdę może się podobać. Oczywiście nie jest to Crysis, ale Speedway Liga wygląda co najmniej nieźle. Ponadto twórcy mieli bardzo fajny pomysł z dołączeniem na osobnej płytce soundtracku z gry. Zawarte na nim kawałki reprezentują mocniejsze style, wpadają w ucho i pasują do zmagań żużlowych. Zganić z kolei trzeba odgłos silnika, który przypomina jednostajne wycie."

GramTV przedstawia:

Zapraszamy do lektury.

Komentarze
9
Zaix_91
Gramowicz
04/06/2009 18:38
Dnia 04.06.2009 o 15:20, TURBO_Techland napisał:

A swoją drogą - w zeszłym tygodniu pojawił się patch (...)

Faktycznie, patch się pojawił, aczkolwiek było to już po czasie kiedy przygotowałem recenzję. :) Tekst, ze względów wewnątrz redakcyjnych musiał poczekać na publikację. Przygotowywany był na podstawie wersji sklepowej w momencie, gdy łatka jeszcze dostępna nie była. Stąd ta nieścisłość.

Dnia 04.06.2009 o 15:20, TURBO_Techland napisał:

Zresztą nie rozumiem określenia "co to za symulacja, w której korzystamy z klawiatury"? Jak to ma sie do innych gier symulacyjnych, czy też mozliwosci wykorzystania analogowego pada?

Ma się tak, że jestem obeznany bardzo dobrze z motocyklowymi symulacjami i żadna z nich dobrze na klawiaturze (ani zresztą na analogowym padzie) nie wypadła - dlatego moim zdaniem w ogóle tworzenie trybu symulacyjnego na klawiaturę mija się z celem.

Dnia 04.06.2009 o 15:20, TURBO_Techland napisał:

Swoją drogą, motory żużlowe są niewiarygodnie lekkie, nie rozumiem więc zastrzeżeń co do fizyki jazdy ("fizyka jazdy nie odzwierciedla uczucia prowadzenia motoru - wydaje się być zdecydowanie za lekki).

To prawda, są lekkie, ale jednak przyjemniej moim zdaniem by się sterowało gdyby odczucie prowadzenia motocykle było wyraźniejsze.

Usunięty
Usunięty
04/06/2009 15:20

"Ba, zastanawiam się nawet momentami, po co tak naprawdę wprowadzono takie rozgraniczenie, ale żadna sensowna odpowiedź nie przychodzi mi do głowy".Cóż, Zaix, pozwól, że Ci pomogę. W "kariera od zera" startujesz z bardzo słabą drużyną, co by przebijać się przez wszystkie ligi, ulepszać motor i ogólnie wzmacniając swój zespół. Pierwsza zaś opcja pozwala Ci się wcielić w drużynę na takim poziomie, jaki prezentowała w ostatnim sezonie. Dzięki "kariera od zera" możesz wystartować sobie Toruniem w najniższej lidze - i nie będzie to Toruń, jaki znasz, lecz praktycznie debiutujący team.A swoją drogą - w zeszłym tygodniu pojawił się patch, który poprawia różne rzeczy, którym oberwało się w recenzji - m.in. optymalizację najwyższego poziomu trudności, czy też "łamanie" się na wirażu - problem, który pojawiał się sporadycznie (wspomniane w recenzji "ale i tak motocykl potrafi nagle zrobić coś dziwnego"). Co do uwag dotyczących trybu symulacji - nie zauważyłeś, że całkowicie zmienił się sposób startowania? Zresztą nie rozumiem określenia "co to za symulacja, w której korzystamy z klawiatury"? Jak to ma sie do innych gier symulacyjnych, czy też mozliwosci wykorzystania analogowego pada?Swoją drogą, motory żużlowe są niewiarygodnie lekkie, nie rozumiem więc zastrzeżeń co do fizyki jazdy ("fizyka jazdy nie odzwierciedla uczucia prowadzenia motoru - wydaje się być zdecydowanie za lekki).

Usunięty
Usunięty
03/06/2009 23:17
Dnia 03.06.2009 o 19:46, Zaix_91 napisał:

> Co to jest soundtrack z muzyka????? :) Racja. Poprawimy. Dzięki za zwrócenie uwagi.

No problemo!




Trwa Wczytywanie