Crysis Warhead wreszcie 64-bitowy

Grzegorz Bonter
2009/01/28 18:38

Posiadacze dwurdzeniowych procesorów wreszcie będą mogli wykorzystać potencjał swoich komputerów przy Crysis Warhead. Niedługo Crytek udostępni specjalną łatkę.

Crysis Warhead pojawił się na rynku jeszcze we wrześniu zeszłego roku. Jednak przez ten cały szmat czasu studio Crytek wciąż zapominało o tak niewiele znaczącym w dzisiejszych czasach szczególe jak 64-bitowa wersja gry... Crysis Warhead wreszcie 64-bitowy

Zgodnie z przysłowiem - "lepiej późno niż wcale", węgierskie studio zapowiedziało wczoraj wydanie łatki, która nie tylko poprawia mniejsze błędy, ale także wprowadza wsparcie dla 64-bitowych instrukcji. Patch trafi do sieci już "wkrótce".

GramTV przedstawia:

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
26/03/2009 03:24

Po pierwsze: przy instrukcjach x64 odnotowywany jest znaczy wzrost wydajności (moje osobiste testy wykazaly, ze przy konfiguracji C2D E8400 i 4 GB DDR2 1066Mhz Vista x64 dziala nieco szybciej niz XP x86).Po drugie: szersza szyna danych pozwala zaadresować wieksze pliki co sie wiaze z mozliwoscia uzycia wiekszych tekstur i co za tym idzie widzimy wzrost jakosci grafiki.Po trzecie: juz Pierwszy ''Crysis'' przy wersji x64 wygladal duzo efektowniej i mozna bylo zauwazyc znaczny wzrost fps.

MisioKGB
Gramowicz
29/01/2009 11:16
Dnia 28.01.2009 o 21:05, Luk4s napisał:

Kifa, owszem mogłem trochę rozbudować... zły Luk4s... Btw, z tego linku co podałeś chodzi m.in. o nowe rejestry procesora, który w przypadku realizowania kodu 32 bitowego nie są używane. Ich aktywacja daje istotny wzrost wydajności jeśli aplikacja jest napisana typowo pod 64bity, dlatego zwyczajny user nie zauważy różnicy, bo jego programy nie są odpowiednio zrobione. Innym ficzerem w związku z powiększonym adresowaniem pamięci jest szybszy dostęp do niej co w sofcie, np. do kompresji potrafi dać przyśpieszenie. Tak samo jak procesory wielordzeniowe, 64bity potrzebują wsparcia. Hm.. zachęcam do rzadszego ironizowania :-) Heh, myślałem, że na gram nie ma z kim rozmawiać.

Miałem napisac doslownie to samo.A teraz pozwolę sobie na wytłumaczenie tego w sposob łopatologiczny, czyli ten przystepny dla wiekszosci polakow: Wiekszosc programow jest 32 i 64bitowych (emulacja potrafi zdzialac cuda) i roznice w wydajnosci (na komputerze z osem 64bitowym) moznaby zauwazyc tylko wtedy gdyby program był tworzony tylko pod te cholerne 64 bity co jest bardzo rzadko spotykane gdyż świat nie wyszedł jeszcze z ery kamienia łupanego i większośc ludzi posiada systemy 32 bitowe. To się rozpisałem, uhh wybaczcie.

Tom_pl
Gramowicz
28/01/2009 22:58

Gry jeszcze nie posiadam, ale myślę nad kupnem Crysis Warhead.




Trwa Wczytywanie