Mirror's Edge - minimalne wymagania

Patryk Purczyński
2008/12/09 10:45

Electronic Arts ujawniło minimalne wymagania, jakie będzie musiał spełnić każdy komputer w celu odpalenia gry Mirror's Edge. Poinformowano też o braku edytora w wersji pudełkowej.

Pecetowcy oczekujący na premierę Mirror's Edge'a wiedzą już, jakim będą musieli dysponować sprzętem do odpalenia gry EA. Oto minimalne wymagania, podane na forum tego tytułu:

  • System operacyjny - Microsoft Windows XP SP2/Vista
  • Procesor - Intel Pentium 4 3.0GHz lub całkowicie kompatybilny odpowiednik
  • Pamięć - 1GB RAM
  • Karta wideo - 256MB pamięci z obsługą Shader Model 3.0
  • Wolne miejsce na dysku - 8GB
  • Napęd DVD
  • Karta dźwiękowa - kompatybilna z DirectX 9.0c
  • DirectX - DirectX 9.0c
  • Sieć - połączenie sieciowe wymagane jest do uzyskania dostępu do Leaderboards

Mirror's Edge - minimalne wymagania

Poinformowano również, że przesunięcie terminu premiery pecetowego Mirror's Edge'a na styczeń przyszłego roku wynikło z chęci lepszego zoptymalizowania projektu i obniżenia minimalnych wymagań sprzętowych.

GramTV przedstawia:

Do pudełka z grą nie trafi za to edytor. Twórcy zasłaniają się tym, że mieli zbyt mało czasu na jego dopracowanie. Prawdopodobnie zostanie on jednak udostępniony po premierze Mirror's Edge'a.

Komentarze
41
Usunięty
Usunięty
10/12/2008 16:32
Dnia 10.12.2008 o 15:48, Sebat1 napisał:

> tam ogólnie detale i tekstury nie powalają, co nie zmniejsza wrażeń estetycznych z gry. ^^ Ale to w konsolowej wersji , może w PeCetowej wersji detale i tekstury będą lepsze.

możliwe, bo na dużym ekranie tv widać wszystkie ewentualne braki;] ale jak mówie, przez większość gry nie ma czasu żeby patrzeć na szczegóły, i nei ma ich dużo, bo otoczenie jest proste. Bo takie miało być tu.

Dnia 10.12.2008 o 15:48, Sebat1 napisał:

> Po prostu nie masz i tak kiedy im się przyjrzeć;] bo ciagle jesteś w biegu. Dla chcącego nic trudnego , po prostu przestałbym biec i przyjrzałbym się paru teksturą. ;P

zaraz by cię kropnęli z choppera:)

Dnia 10.12.2008 o 15:48, Sebat1 napisał:

> Raz miałam skojarzenie z HL2, ale na prawdę nie wiem dlaczego ... może to ten kolor;P i Dziwne , bo HL2 nie miał aż tak sterylnej grafiki. ;)

chodzi może o industrialny klimat, i proste nasycone kolory . Chodzac po korytarzach i tunelach czy cos też to się czuje. Choć w ME garfika jest sterylna , dosłownie;] nie ma śmieci, grafiti, odrapanych tynków... tylko czasem szczury na dachu:]

Usunięty
Usunięty
10/12/2008 15:49

Geez, ludzie. Jak chcecie sprawdzić jak gra będzie wam działała naprawdę, to odpalcie praktycznie dowolną grę na Unreal Engine 3. Ten silnik w Mirror''s Edge może i został nieco zmieniony, ale engine to engine i wymagania pozostają podobne.

Usunięty
Usunięty
10/12/2008 15:48

Dnia 10.12.2008 o 15:30, seles napisał:

tam ogólnie detale i tekstury nie powalają, co nie zmniejsza wrażeń estetycznych z gry. ^^

Ale to w konsolowej wersji , może w PeCetowej wersji detale i tekstury będą lepsze. ;]

Dnia 10.12.2008 o 15:30, seles napisał:

Po prostu nie masz i tak kiedy im się przyjrzeć;] bo ciagle jesteś w biegu.

Dla chcącego nic trudnego , po prostu przestałbym biec i przyjrzałbym się paru teksturą. ;P

Dnia 10.12.2008 o 15:30, seles napisał:

Raz miałam skojarzenie z HL2, ale na prawdę nie wiem dlaczego ... może to ten kolor;P i

Dziwne , bo HL2 nie miał aż tak sterylnej grafiki. ;)




Trwa Wczytywanie