Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień szósty

Lucas the Great
2008/01/26 18:00

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiejszy dzień Tygodnia z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) przeznaczamy na prezentację zaległej - z naszego punktu widzenia - recenzji pierwszego z dodatków: Kuźni Przeznaczenia.

Tydzień z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) - dzień szósty

Po ogromnym sukcesie, jakim była piąta część „Herosów”, wydanie dodatku do tej gry było tylko kwestią czasu. Tym bardziej że podstawka pozostawiała pewien niedosyt: tylko sześć miast, kampania, w której tak naprawdę jedynie rozpoczęto opowiadać całą historię, brak wielu elementów rozgrywki znanych z kultowej „trójki”. Nawet na tym etapie każdy, kto choć trochę pomyślał i skonfrontował to z wiedzą o prawidłach rządzących rynkiem, mógł mieć absolutną pewność, że dodatek będzie. I to zapewne – co zresztą udowodniła historia – niejeden. Bo prawdę powiedziawszy, podstawowa gra sprawiała wrażenie raczej bazy wyjściowej pod dalszą rozbudowę, specjalnie okrojonej z wielu możliwych do zaimplementowania elementów.

Pełen tekst znajdziecie tutaj.

GramTV przedstawia:

Więcej informacji na temat Tygodnia z grą Heroes of Might and Magic V (i dwoma dodatkami do niej) znajdziecie w tym miejscu.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
27/01/2008 21:10
Dnia 27.01.2008 o 19:32, Lucas the Great napisał:

> wnerwiło mnie, że te nowe jednostki Przystani > możliwe są tylko w kampanii, i to nie zawsze. Nie grałem jeszcze DZIKIE HORDY, więc nie wiem, > czy są w końcu dostępne. > W Hordach są już normalnie dostępne, jako alternatywny upgrade Przystani.

Dzięki za uświadomienie.

Lucas_the_Great
Redaktor
27/01/2008 19:32
Dnia 27.01.2008 o 12:42, morze napisał:

wnerwiło mnie, że te nowe jednostki Przystani możliwe są tylko w kampanii, i to nie zawsze. Nie grałem jeszcze DZIKIE HORDY, więc nie wiem, czy są w końcu dostępne.

W Hordach są już normalnie dostępne, jako alternatywny upgrade Przystani.

Usunięty
Usunięty
27/01/2008 12:42

Ogólnie rzecz biorąc dodatek nieźle wyszedł. Ma parę wad, ale jaka gra ich nie ma? Każdy lubi, to co lubi. A propos jak mowa o wadach (wiem, że to trochę odchodzi od mojego wypowiedzenia, ale nie mogę się oprzeć :>) - KUŹNI PRZEZNACZENIA wnerwiło mnie, że te nowe jednostki Przystani możliwe są tylko w kampanii, i to nie zawsze. Nie grałem jeszcze DZIKIE HORDY, więc nie wiem, czy są w końcu dostępne.PS. Nie wiem, czy zauważyliście, ale jakoś brakowało SAMIC krasnoludów. Czy to nie dziwne?PS2. Piszę, co myślę - nie czepiać się.




Trwa Wczytywanie