Gamedec
O grze
Cyberpunkowa gra planszowa, której akcja toczy się pod koniec XXII wieku, w świecie znanym z sagi Gamedec autorstwa Martina Ann. To czas, w którym świat zewnętrzny nazywany jest Realium, a gry określane mianem Światów Sensorycznych... W świecie tym nie brakuje ludzi spędzających na graniu jedynie wolny czas i takich, którzy grom poświęcają całe swoje życie...
Każdy gracz ma okazję stać się jednym z tytułowych gamedeców, czyli prywatywnych detektywów gierczanych zajmujących się wirtualnymi tajemnicami – ich zadanie polega na rozprawieniu się z hakerami odpowiedzialnymi za szereg niebezpiecznych ataków. Na porządku dziennym jest więc tutaj przeprowadzanie śledztw korporacyjnych, konkurowanie bądź współpracowanie z innymi gamedecami, a także gromadzenie poszlak i ekwipunku w trakcie wykonywania kolejnych zadań.
Podstawowe informacje:
- Kategoria wiekowa: 12+
- Ilość graczy: 1-6 (jak grać w trybie dla jednego gracza? – pobierz instrukcję)
- Czas rozgrywki: 1-2 godz.
- Polska wersja językowa
Zawartość pudełka:
- plansza
- 10 pionków gamedeców
- 7 podstawek do pionków
- 10 kart gamedeców
- 72 żetony do oznaczania Umiejętności, Ran i Reputacji
- 140 żetonów Poszlak/Zobowiązań
- 24 Kart Ekwipunku
- 100 Kart Zadań
- 16 Kart Zleceń Korporacyjnych
- 30 żetonów Kredytów
- 14 Znaczników Lagów
- Znacznik Celu
- Znacznik Zagrożonej Korporacji
- Znacznik Rozpoczynającego Gracza
- 12 Kart Scenariuszy
- 10 Kart Terroru
- 7 Kart Finału
- 2 kostki sześcienne
- drukowana instrukcja (40 stron, 290x290 mm) (wersja cyfrowa instrukcji do pobrania)





