Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC, PS5 i XSX/S z licznymi ulepszeniami. Długa lista

Wincenty Wawrzyniak
2022/12/07 19:30
0
0

Redakcja serwisu Eurogamer zaprezentowała naprawdę obszerną listę ulepszeń oraz zmian w najnowszej wersji gry.

Niedawno redaktor serwisu Eurogamer, Robert Purchese, opublikował naprawdę obszerny artykuł, w którym podzielił się długą listą nowości, zmian oraz ulepszeń w nowogeneracyjnej wersji gry Wiedźmin 3: Dziki Gon na komputery osobiste, oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Dzisiaj informowaliśmy Was już o nowych oficjalnych materiałach z aktualizacji, którym możecie przyjrzeć się w naszej osobnej wiadomości. Teraz natomiast postanowiliśmy przyjrzeć się obserwacjom wspomnianego dziennikarza i zebrać wszystkie nowinki w kompletne zestawienie – znajdziecie je oczywiście poniżej.

Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC, PS5 i XSX/S z licznymi ulepszeniami. Długa lista

Wiedźmin 3: Dziki Gon na PC, PS5 i XSX/S – co nowego?

  • W next-genowej aktualizacji znajdziemy kilka niespodzianek, które nie zostaną zawarte w patch notes’ach, takich jak nowe animacje dla Geralta oraz Płotki.
  • Najprawdopodobniej będzie to ostatnia aktualizacja do Wiedźmina 3 i będzie w całości darmowa.
    • Pewnie będą patche, prawdopodobnie, aby naprawić kilka rzeczy, ale w kwestii zawartości, myślę, że taki właśnie jest plan. Z drugiej strony, tak samo mówiliśmy w przypadku Krwi i Wina [drugi dodatek do Wiedźmina 3 w 2016 roku – przyp. red.]. (Philip Webber)
  • Deweloperzy postanowili zintegrować grę z następującymi modyfikacjami społeczności: World Map Fixes by Terg500; Nitpicker's Patch - Various Visual Fixes by chuckcash; The Witcher 3 HD Reworked Project by HalkHogan; FCR3 - Immersion and Gameplay Tweaks by Andrzej Kwiatkowski; and HDMR - HD Monsters Reworked Mod by Denroth.
  • Zajęto się także m.in.: szybkim rzucaniem znaków, alternatywną kamerą, dynamicznym przełączaniem widoczności interfejsu, nowym domyślnym trybem mapy, ulepszeniami modeli postaci, poprawionymi środowiskami, efektami wizualnymi i technicznymi ulepszeniami lokacji, zmianą obrażeń od upadku, natychmiastowym zbieraniem ziół, opcją wolnego spacerowania przy pomocy kontrolera (mamy teraz trzy różne prędkości poruszania się przy wykorzystaniu analogu), alternatywny sprint oraz ulepszone menu kołowe.
  • Twórcy ujawnili nieco szczegółów na temat nowego zadania. W tym przypadku nie możemy wprawdzie liczyć na duże rozszerzenie; misję ukończymy w około 30 minut, ale na końcu questa ma czekać na nas niezapomniane starcie. Zadanie ma także zaoferować kilka zakończeń.
    • Wiedźmin Netflix DLC jest nową misją w stylu polowania na padlinożerców, która odbywa się w Diabelskim Dole w Velen. Diabelski Dół to miejsce, do którego trafimy zaraz po opuszczeniu startowej strefy Białego Sadu. To duża, okrągła, otoczona drewnianym płotem lokacja, gdzie początkowo wydaje się, że nic się nie dzieje. Obecnie przebywa tam tylko kilkoro przeciwników, a drzwi do kopalni są zamknięte – DLC te drzwi otwiera.
  • Usprawnienia wizualne, a także modyfikacje i nowe dodatki do gameplayu będą dostępne wyłącznie na komputerach osobistych, konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Nowe zadanie, przedmioty inspirowane serialem Netfliksa oraz poprawki błędów będą dostępne również na konsolach poprzedniej generacji.
  • Aktualizacja dla wersji na Nintendo Switch pojawi się po 14 grudnia – aktualnie nie ma konkretnego terminu. Switch otrzyma jednak wsparcie dla funkcji cloud-save oraz cross-progression, podobnie, jak pozostałe platformy sprzętowe.
  • Ulepszona wersja gry zaoferuje graczom alternatywny wygląd towarzysza Geralta, czyli oczywiście Jaskra. Ten ma otrzymać wizerunek znany z serialu.
  • W grze pojawią się także zbroje nilfgaardzkiej armii. Zarówno nowy wygląd Jaskra, jak i zbroje wyłączyć będziemy mogli w opcjach.
  • Ponadto twórcy zadbali o dwa nowe tryby graficzne: Ray-Tracing i Performance. W pierwszym sprawdzimy globalne oświetlenie oparte na wspomnianej technologii, okluzję otoczenia oraz ulepszone odbicia. W drugim zaś doświadczymy rozgrywki w 60 klatkach na sekundę. Choć nie otrzymamy ray-tracingu, wciąż możemy liczyć na ulepszenia graficzne, w tym także usprawnione tekstury.

Przypomnijmy jeszcze, że pierwotnie gra Wiedźmin 3: Dziki Gon zadebiutowała na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One w maju 2015 roku (nieco później na Nintendo Switch).

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!