“Tekstury jakości PS3” w Monster Hunter Wilds. Zobaczyliśmy test stanu technicznego

Mikołaj Berlik
2025/03/03 13:00
1
0

Gra wciąż otrzymuje negatywne opinie.

Niedawno doczekaliśmy się premiery Monster Hunter Wilds - nowej odsłony kultowych gier akcji z elementami RPG od Capcomu. Tytuł spotkał się z mieszanym przyjęciem, głównie za sprawą problemów technicznych - kilka dni temu informowaliśmy o problemach graczy PC oraz rozwiązaniach proponowanych przez twórców. Jak się okazuje, nie jest to jedyny problem.

Monster Hunter Wilds
Monster Hunter Wilds

Monster Hunter Wilds - dalsze kłopoty z grafiką oraz optymalizacją

Redakcja Digital Foundry podzieliła się na YouTube kolejnym materiałem z testem - tym razem przyjrzano się Monster Hunter Wilds. Według zespołu jakość grafiki jest niska i nie usprawiedliwiająca dość wygórowanych wymagań sprzętowych. Ze względu na słabą optymalizację, tytuł z góry zaleca włączenie Frame Generation - nie powinno być to podstawowe ustawienie, szczególnie w przypadku niskich bazowych klatek na sekundę.

W materiale stwierdzono, że Monster Hunter Wilds nie nadaje się do rozgrywki na gorszych konfiguracjach PC. Zespół zwrócił także uwagę na “tekstury jakości PS3” oraz zacinające się animacje, nawet podczas korzystania z tak mocnego procesora, jaki Ryzen 9800X3D. Taka sytuacja ma oczywiście odzwierciedlenie w ocenach na Steamie - na ten moment produkcja otrzymała ich ponad 57 tysięcy, lecz tylko 57 procent okazało się pozytywne.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że Monster Hunter Wilds zostało wydane na PC, Xbox Series X/S oraz PlayStation 5. W naszej recenzji przyznaliśmy grze Capcomu notę 9/10.

Komentarze
1
dariuszp
Gramowicz
03/03/2025 16:13

Gram na PS5 pro. Zdecydowałem się na balanced w 40 klatkach (mam telewizor 120hz). Gra wygląda dobrze i gra mi się świetnie.

Podobno problemy są głównie z wersją PC. Trochę szkoda że dostają w tyłek z tego powodu. Mogli przeciągnąć premierę PC i naprawić tam grę.

Na PS5 gra mi się wyśmienicie.