Deweloperzy z Rebel Wolves zaprezentowali szczegóły z przeszłości głównego bohatera imieniem Coen, którym pokierujemy w The Blood of Dawnwalker.
W ubiegły poniedziałek Rebel Wolves zorganizowało transmisje na żywo z pokazu swojej debiutanckiej gry - The Blood of Dawnwalker. Oprócz klimatycznego kinowego zwiastuna, mogliśmy również zobaczyć urywki rozgrywki z nadchodzącej gry RPG. Na prezentacji podano również mnóstwo interesujących szczegółów, w tym informacje o cyklu dnia i nocy, który umożliwi bohaterowi korzystanie z zupełnie innego wachlarza umiejętności. Twórcy przyznali również, że Coen będzie miał tylko 30 dni i 30 nocy na uratowanie swojej rodziny, ale zaznaczyli, że nie chcą, aby gracze musieli zmagać się z presją czasu. Mechanika ta wywołała sporo poruszenia wśród graczy, więc deweloperzy z Rebel Wolves postanowili ją doprecyzować.
The Blood of Dawnwalker
The Blood of Dawnwalker – szczegóły limitu czasowego w głównym wątku i historia przeszłości bohatera
Studio potwierdziło, że gra nie ma wyznaczonego sztywnego limitu czasowego na jego ukończenie i gracze nie będą musieli się śpieszyć. Do sprawy odniósł się również Mateusz Greiner, zajmujący się PR-em w Rebel Wolves, który dodał, że gracz ma jedynie ograniczony czas na ukończenie głównego wątku, który będzie upływał wraz z wykonywaniem kolejnych zadań. Z kolei eksploracja nie będzie posuwać czasu do przodu.
Nie, nie ma. Sama gra nie ma sztywnego limitu czasowego i nie wymaga od ciebie pośpiechu.
Wczytywanie ramki mediów.
Krótko mówiąc - gracz ma ograniczony czas na ukończenie głównego celu - eksploracja świata nie posuwa czasu do przodu, ale każde zadanie tak. Odgrywa ogromną rolę w naszej narracji, a szczegóły przedstawimy w późniejszym terminie
Wczytywanie ramki mediów.
W najnowszym wpisie z oficjalnego konta The Blood of Dawnwalker możemy dowiedzieć się, jaka jest przeszłość Coena. Okazuje się, że urodził się w chłopskiej rodzinie jako najstarszy z czwórki rodzeństwa, wiec od najmłodszych lat musiał pomagać w prowadzeniu gospodarstwa, a także pracować w kopalniach srebra wraz ze swoim ojcem. Zawsze jednak marzył o przygodach i dalekich podróżach.
Urodził się w rodzinie chłopskiej jako najstarszy z czwórki rodzeństwa, dzieciństwo Coena nie było łatwe. Zaczął pracować w kopalniach srebra, razem z ojcem, gdy był jeszcze dzieckiem.
Jako inteligentne i ciekawe dziecko marzył o przygodach i podróżach poza dolinę, z dala od obowiązków i rodzinnych zobowiązań. Nigdy tego nie zrobił – wie, że jego rodzina potrzebuje go, aby przetrwać, i nie może jej porzucić.
Zdobycie wampirycznych mocy wywraca jego życie do góry nogami i przeraża go, ale... daje mu też sposób na uwolnienie się od ograniczeń i nałożonych na niego obowiązków.
Wczytywanie ramki mediów.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że The Blood of Dawnwalker powstaje na Unreal Engine 5. Gra zostanie wydana na komputerach osobistych, a także konsolach PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Data premiery nie jest jeszcze znana.
Dokładnie tak to wygląda. Osobiście jestem po drugiej stronie barykady i żałuję, że nie będzie to faktyczny upływ czasu a popychać go będą questy. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Silverburg napisał:
Niespecjalnie mnie ich wyjaśnienia uspokoiły. Obawiam się, że per cykl będzie można wykonać tylko x zadań i będzie trzeba wybierać, które robić.
Mnie to również nie uspokoiło. Nadal mi się to nie podoba. Liczylem ze choć małe questy będą pomijalne w tej mechanice a tu kupa. W tym kontekście pewnie nie pomogą nawet moderzy. No nic trza czekać.
Vansil
Gramowicz
16/01/2025 11:21
Silverburg napisał:
Niespecjalnie mnie ich wyjaśnienia uspokoiły. Obawiam się, że per cykl będzie można wykonać tylko x zadań i będzie trzeba wybierać, które robić.
Dokładnie tak to wygląda. Osobiście jestem po drugiej stronie barykady i żałuję, że nie będzie to faktyczny upływ czasu a popychać go będą questy. Zobaczymy jak wyjdzie w praktyce.
Silverburg
Gramowicz
16/01/2025 10:57
Niespecjalnie mnie ich wyjaśnienia uspokoiły. Obawiam się, że per cykl będzie można wykonać tylko x zadań i będzie trzeba wybierać, które robić.