Naoe „najszybszą zabójczynią” w historii Assassin’s Creed. Twórcy zdradzają szczegóły dotyczące bohaterki

Patrycja Pietrowska
2024/12/23 15:30
2
0

Bohaterka wykona nawet „bieg Naruto”.

Najnowsza odsłona popularnej serii gier Assassin's Creed, zatytułowana Shadows, przeniesie graczy do feudalnej Japonii. Produkcja pozwoli wcielić się w dwie grywalne postacie: Yasuke, czarnoskórego samuraja, oraz Naoe, zwinną zabójczynię shinobi. Jonathan Dumont, reżyser kreatywny Assassin's Creed Shadows, w wywiadzie dla Entertainment Weekly zdradził szczegóły dotyczące historii i umiejętności Naoe. Według Dumonta jest ona „najszybszą zabójczynią, jaką kiedykolwiek stworzyli”. Jej styl gry skupia się na skradaniu i unikaniu bezpośrednich konfrontacji.

Assassin’s Creed Shadows
Assassin’s Creed Shadows

Assassin’s Creed Shadows pozwoli zagrać „najszybszą zabójczynią” w historii serii

Zgodnie z informacjami zawartymi w powyżej wspomnianym wywiadzie, Naoe pochodzi z prowincji Iga. Jej historia rozpoczyna się w 1579 roku, kiedy syn Oda Nobunagi, władcy feudalnej Japonii, atakuje region. W trakcie gry bohaterka odkrywa swoje dziedzictwo i tajemnice związane z jej rodem. Dumont podkreśla, że postać „zaczyna cenić wartości społeczności, których nauczył ją ojciec” i staje przed pytaniem, czy jest w stanie stworzyć lepszy świat.

Naoe w Assassin’s Creed Shadows dysponuje szerokim wachlarzem umiejętności i gadżetów, które nawiązują do jej historii i szkolenia. Wśród nich znajdziemy hak, kunai, bomby dymne i oczywiście ukryte ostrze. Każdy z tych przedmiotów jest powiązany z historią Naoe, a zwłaszcza z umiejętnościami przetrwania, których nauczył ją ojciec. Dumont zdradza, że „ukryte ostrze zostało podarowane Naoe przez jej ojca, a gracze dowiedzą się więcej na temat znaczenia tego daru”.

W Assassin's Creed Shadows historia Naoe splata się z historią Yasuke. Obie postacie reprezentują dwa różne style gry, odpowiadające różnym gustom fanów serii. Yasuke jest bardziej doświadczonym wojownikiem, podczas gdy Naoe specjalizuje się w skradaniu.

Naoe to najszybsza zabójczyni, jaką kiedykolwiek stworzyliśmy. Biega bardzo szybko, ma wiele gadżetów, które pozwalają jej się ukrywać, dzięki czemu nie musi często walczyć. Chcieliśmy to zaspokoić dla graczy, którzy oczekują gry „ninja-Assassin”. – przekazał reżyser kreatywny, Jonathan Dumont.

GramTV przedstawia:

Ponadto gracze będą mogli wykonać „bieg Naruto” – bohaterka z pełną prędkością wykona sprint w pochylonej do przodu pozycji, z rękoma skierowanymi do tyłu. Naoe z gracją dokona również skoku wiary, podczas gdy Yasuke niezgrabnie wpadnie prosto w stóg siana i „obije sobie tyłek”.

Przypomnijmy, że Assassin’s Creed Shadows zadebiutuje 14 lutego 2025 roku. Produkcja Ubisoftu zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S. Ostatnio poznaliśmy kilka nowych szczegółów, w tym długość rozgrywki czy tryb kanoniczny.

Komentarze
2
Kenjiro
Gramowicz
24/12/2024 10:08

To jest kwestia przypodobania się różnym fanom. Czy trafią, czy nie, to odrębna kwestia, ale wyraźnie widać próby. Jeśli na jednego zniechęconego przypadnie inny kupujący grę tylko dlatego, że "biega jak Naruto", to bilans dla Ubi wyjdzie zerowy. Jak sam napisałeś, że robią wg trendów w internecie, a te trendy nie wzięły się z niczego i mogą się przekładać na sprzedaż. Tak więc uważam, że Ubi wie co robi, czy mi się to podoba, czy nie.

dariuszp
Gramowicz
24/12/2024 01:44

Tylko że tego typu wojownicy kiedy biegali to nie biegali jak Naruto. Owszem, byli trochę pochyleni ale ręce mieli przy sobie. Idea była taka by biec minimalizując zużycie energii a ręce często były na broni/broniach by nie robiły hałasu.

Także ponownie Ubisoft nie ma bladego pojęcia co robi. Marketing robi coś wg trendów w internecie i jak Yasuke jest parodią Assasyna tak Naoe jest parodią Shinobi.

Po co oni płącą tyle tym ludziom od konsultacji skoro bez przerwy tylko naśmiewają się albo z Japończyków albo z siebie?

Oni chyba rzeczywiście się sabotują żeby skupić akcje jak najtaniej.