Marvel's Spider-Man otrzymał pierwszą aktualizację na PC. Poprawa grafiki

Maria Wawrzyniak
2022/08/18 20:30

Wersja pecetowa gry Marvel’s Spider-Man doczekała się swojej pierwszej aktualizacji. Patch naprawia m.in. wiele błędów dotyczących technologii ray tracing.

Przedstawiciele studia Nixxes, czyli twórcy pecetowej konwersji gry Marvel’s Spider-Man od zespołu Insomniac Games, poinformowali o udostępnieniu pierwszej aktualizacji z numerem 1.817.1.0 do wspomnianej produkcji. Deweloperzy od razu zapowiedzieli, że pracują nad kolejną łatką, która ma naprawić więcej błędów, jakie wskazuje społeczność. Poniżej zamieszczamy najważniejsze szczegóły.

Pierwsza aktualizacja do Marvel’s Spider-Man na PC

  • Naprawiono wiele błędów dotyczących ray tracingu.
  • Naprawiono błędy powodujące zniekształcenia odbić światła w stali nierdzewnej.
  • Naprawiono błąd powodujący zacinanie się gry po zmianach ustawień grafiki podczas cutscenek.
  • Wprowadzono wizualne usprawnienia związane z technologiami HBAO+ i NVIDIA DLSS.
  • Usprawnienia związane z problemami ze stabilnością podczas używania Alt+Tab.
  • Wyeliminowano liczne wizualne glitche.

Pełną listę zmian znajdziecie pod tym adresem. Twórcy zaznaczyli, iż zdają sobie sprawę z innych błędów w grze – niektóre z nich są już w trakcie naprawy i prawdopodobnie zostaną usunięte w kolejnej aktualizacji. Jest to między innymi problem z włączeniem opcji ray tracingu pomimo posiadania sprzętu kompatybilnego z tą technologią. Oprócz tego niektórzy gracze nie są w stanie ukończyć misji Spider-Hack, kiedy płynność animacji przekracza 60 klatek na sekundę. Deweloperzy radzą w tym przypadku wejść do menu opcji i ustawić tryb wyświetlania na ekskluzywny pełny ekran, a częstotliwość odświeżania na 60 Hz.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0

Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!