Gracze, którzy zakupili Star Wars Jedi: Ocalały w przedsprzedaży skarżą się, że po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji zniknęły im wszystkie dodatki i bonusy jakie dostali za kupno gry wcześniej.

Wygląda na to, że producenci Star Wars Jedi: Ocalały maja kolejny i to spory problem do rozwiązania.
Gracze, którzy zakupili Star Wars Jedi: Ocalały w przedsprzedaży skarżą się, że po zainstalowaniu najnowszej aktualizacji zniknęły im wszystkie dodatki i bonusy jakie dostali za kupno gry wcześniej.
Na Redditcie jest już masa wpisów jak te poniżej:
Cała dodatkową zawartość, która była dostarczana z zamówieniem przedpremierowym i wersją deluxe Star Wars Jedi: Ocalały zniknęła.
Zamówiłem w przedsprzedaży wersję deluxe Jedi Survivor i przez pierwsze kilka dni miałem całą dodatkową zawartość, która była dostarczana z zamówieniem w przedsprzedaży i wersją deluxe. Wczoraj uruchomiłem grę i cała zawartość DLC zniknęła.
Kupiłem grę na stronie EA i próbowałem ją naprawić, ale to nic nie pomagało. Zrestartowałem komputer, włączyłem go i wyłączyłem ponownie, usunąłem grę i ponownie ją pobrałem. Nadal brakuje całej zawartości. Skontaktowałem się również z EA i jeszcze mi nie odpisali. Czy ktoś miał podobny problem i zna rozwiązanie?
Poważnie myślę, że jest to błąd związany z najnowszą łatką i mam nadzieję, że zostanie wkrótce naprawiony.
Jak na razie jedyną reakcją EA było lakoniczne oświadczenie, że przygląda się problemowi.
Zespoły są świadome doniesień i badają problem. Jeśli będziemy mieli jakieś aktualizacje, mamy nadzieję, że będziemy mogli podzielić się nimi z wami tak szybko, jak to możliwe - informował menedżer ds. społeczności, EA_Leeuw